louplinn

Alla inlägg under februari 2013

Av Linn - 18 februari 2013 14:06

Sorry för det förra inlägget men vår lärare kom in och upptäckte Katja och mig.
/Linn :-)
Katja B-)

Av Linn - 18 februari 2013 14:03

Hejhej allihopa! Just nu har jag engelska elevensval och vi läser Kalle Och Chokladfabriken. Vi sitter själva i ett klassum istället för att lyssna på band med alla andra :-|. Nu måate jag sluta så vi höres sen och vi får väl höra om jag lyckas att ladda ner

Av Linn - 18 februari 2013 13:36

Sorry för att jag inte har bloggat idag, men jag har haft jätteont i huvudet så rasterna gick bort till att vänta på sjuksyseter men jag ska blogga mera ikväll, jag lovar!!!!
A bientot!
/Linn :-)

Av Linn - 17 februari 2013 21:52

Tjo bre! Jag borde sova nu och jag skulle ha lagt mig kl 9 men jag kände att jag var tvungen att göra ett till inlägg ^¿^. I morron är det skola! XO!!! Neeeej! Jag hatar skolan, särskilt måndagar, då har vi de tråkigaste lektionerna...x-( Hur som helst så får ni jättegärna kommentera om det är något ni vill, annars så tänkte jag göra flera videoe men vad ska det då handla om förutom de som jag redan fått som förslag? Annars så var det inget mer så söv gött och dröm sött!
Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 17 februari 2013 20:39

Hej, idag så spelade jag och Wilma Amnesia glömde jag att säga. Det var jätteläskigt och så fattade vi typ inget så vi fuskade och kollade på Youtube :-$ hehe... Nu kollar jag på Det Okända men jag har inte sett början så jag fattar inte så mycket... XP men för övrigt är der bra. Men vi höres kanske nån mer gång ikväll. Det får vi se.
Take it easy and stay calm!
/Linn :-)

Av Linn - 17 februari 2013 20:19

Sorrh för att jag inte bloggat så mycket idag. Men jag har haft en toppendag med världens bästa kompis Wilma! <3. Vi har haft fullt upp med att göra videorna som nu är upplagda. Kommentera gärna! Det kommer väl flera så småning om. Tack till alla som läser min blogg! Det är så otroligt tacksam för! Tack! <3. Annars så har jag inget mer att säga men det kanske kommer ett inlägg senare, bye!
/Linn :-)
Bilden är Wilma som redigrar videorna.
Bild två är våran get Adriana.

Av Linn - 17 februari 2013 18:55


 

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards