louplinn

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Linn - 10 februari 2013 20:12

Sorry för att jag inte kan lägga upp bilder:-( Jag ska nog ne om att få lite mer hjälp av min fantastiske vän Elin ;-) Annars ör allt bra utom att jag jar riktigt ont i ett ben. Jac vet inte om jag har gjort någit ifag eller om det är min benhärk som spökar... *sorry för stavningen*. Nåja... nu har jag inhrt mer att skriva... så vi syns väl. PA" Bli inye förvånad om.jag gör ett till inläggg Sov gott alla fina! Bonne nuit! /Linn:-)

Av Linn - 10 februari 2013 19:31

Äntligen lyckades jag lägga ut en bild! Men med lite hkälp på tarven, merci, merci, merci Elin! c: Jag laddade ner bloggplatsens app, vi får se hur det blir...
Ha det bra! /Linn:-)

Av Linn - 10 februari 2013 17:37

Hej alla fina! Jag är just nu på väg hem från en toppendag hos min kompis Clara. Först va vi ute med hennes djur, sen efter det gick vi en tur ute i skogen. Det va väldigt tysy och skönt att vandra i skogsmark.Sedan gick vi in och tittade på tv:n resten av dagen. Sen kom papp och ruinerade min dag. Så nu är jag på väg .Just nu har jag inget a säga men det väl trnågotinlägg ikväll. Syns! /Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards