louplinn

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Linn - 15 februari 2013 23:18

Hej på you! Åh... jag är jättetrött men jag vill inte sova. Jag har lite info som jag har glömt bort att säga.
I helgen eller lite efter kommer frågestunden ut, samt en "10 saker du intr visste om mig" tag. Någon frågade efter en sån för några dagar sen.
Nu är det en fråga kvar till jag gör en frågestund(jag räknade med att få in den sista alldeles snart så jag kan lägga ut frågestunden till veckan).
Någon ville att jag skulle göra en video där jag typ berättar om när jag var liten, men jag har ingen aning om när den kommer ut, om jag får tid till att göra någon.
Sedan var det nog ingt mer jag glömmt skriva.Just nu sitter jag i sängen och gosar med min katt Rose. Det kommer väl upp nån bild henne nån gång. Oh...*gäsp* Jag ska nog lägga mig nu så sov gött ocv dröm sött allihopa!
Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 15 februari 2013 21:13

Hej alla coola! B-) (haha) Aa, just nu sitter jag i mitt rum oxh läser Hälge :-D. Jag vet intw om jag sagt det men det är bara 2 frågor kvar till frågestunden! Så skicka frågor! Det får gärna bli fler än 10 också :) . Idag köpte mamma två nya guppies till mitt akvarium. En med ljusblå stjärt med prickar på och en eldröd. Och just det! Det är 6 kommentarer kvar till jag äter en sked kanel. Nu ska jag läsa lite bloggar som jag inte gjort ännu:-|. Men vi höres!
/Linn :-)

Av Linn - 15 februari 2013 20:14

Tjo påre! Jag har precis kommit in efter att ha lekt med lillebror Alex ute i snön, så nu är vi alldeles dyblöta XD. Men nu sitter vi och chillar B-) yeah-yeah! Ikväll åt vi pizza och det va skitergötter! <3 Just nu har jag inget mer att säga, så, see you later, aligator!(haha).XD
/Linn :-)

Av Linn - 15 februari 2013 17:07

Hej igen! Jag har precis satt mig efter att ha varit målvakt! Jag tog bara en boll för jag är ju så begåvad! ^¿^. Fast det var ju första gången jag stod i mål utom på handbollsdagen i 3:an O:-) Annars så har jag inget mer att säga, så byebye!!!!(haha) :-D
/Linn :-)

Av Linn - 15 februari 2013 16:15

Tjenar! Just nu sitte jag och kollar på handbollsträningen. Det är kul att titta på men man skulle ju vilja vara med:-\
See you!
/Linn :-)

Av Linn - 15 februari 2013 14:36

Hejehej allihopa! Jag har just slutat och sitter i Alfta Sporthall och väntar på att handbollsträningen ska börja. Fast själv får jag ju inte vara med för benen. It feels horriable  . Hur som helst så fick vi reda på betyget på matteprovet   som jag skrivit om tidigare och jag fick ett C!!!!  It feels good! Annars så är det chill, just nu sitter jag med min kompis Ronja och vi drygar oss. Just nu har jag inget mer att skriva så vi hörs ikväll!

     /Linn :-)      

Av Linn - 15 februari 2013 12:22

Tjatja! Jag har just ätit äcklig soppa och haft fransk, det gick bra ^¿^ Jag har ingt att göra, sö vi hörs väl!
/Linn :-)

Av Linn - 15 februari 2013 09:38

Hej, nu ska vi ha biologi!! Det handlar om djur<3 Måste sluta nu
Bye!!!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards