louplinn

Direktlänk till inlägg 30 december 2013

200 frågor om mig själv (snacka om att jag har tråkigt...)!

Av Linn - 30 december 2013 20:22

Hejhej igen, här kommer 200 frågor som jag ska svara på bara för att jag har tråkigt, jag har inget liv X3. Sååå, nu kör vi :D :


1. Är du kär? - Nej
2. Har du snusat? - Nej
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej
4. Har du legat i sängen bredvid en tjej? - Inte på fel sätt
5. Har du blivit dumpad? - Nej
6. Har du blivit slagen allvarligt? - Nej, det tror jag inte
7. Tar du droger? - Nej, fast jag brukar skämta om sånt
9. Har du pussat en kille? - Ja, nån liten puss, ingen kyss
10. Hatar du någon? - Ja
11. Älskar du någon? - Ja (i min egen värld XD)
12. Har några av dina vänner svikit dig? - Yup
13. Har du djur? - Ja, några då XD
14. Har du legat brevid en kille i sängen? - Nope
16. Gillar du orange? - Japp, pga en anledning (hosthostYohxLyserghosthost)
18. Har du nån sjukdom? - Nej
19. Har du skämt ut dej för den du gillar? - Nej
20. Har du en gris? - Nej men vill ha! XD
21. Har du en plattång? - Nej, behöver ingen XD
22. Har du en bror? - Japp, två stycken
23. Har du sjukt bra humor? - Nej, verkligen inte XD
24. Är du brunett? - Nope
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - Vad är detta för fråga? XD, well, yeah
26. Röker du? - GLÖM DET!!!!!
27. Har du en hund? - Nej men har tjatat om en sen jag var typ 3 år
28. Har du skilda föräldrar? - Nej
29. Har du gått på simskola? - Nej
30. Har du sagt bög till en kille? - Ja, till mina bröder fast jag vet att man inte ska använda det ordet i det sammanhanget
31. Har du sagt fitta till en tjej? - Nej
32. Har du fuskat? - Det beror på vilket sammahang, på spel, ja XD
33. Har du en teve på ditt rum? - Nej
34. Har du lunar? - Vad är det?
35. Har du MSN? - Ja
36. Har du en syster? - Nepp
37. Har du bruna ögon? - Nej
38. Gillar du att fota? - Ja
39. Har du sett dig själv brinna? - Nej, varför skulle jag (i nån dröm?)?
40. Hjälper du dina vänner? - Självklart, de kommer alltid före mig själv
41. Gillar du tacos? - Yum! =3
42. Tycker du att du är söt? - Nej
43. Har du dansat? - Nej, jag kan inte
44. Har du spelat fotboll? - Nej
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Nej
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej, det tycker jag är slöseri med tid
47. Har du ätit sniglar? - Ja (rekomonderas inte)
48. Äger du en locktång? - Nej, men önskar att jag gjorde
49. Gillar du att tugga tuggummi? - Ja!! :D
50. Borstar du tänderna varje morron och kväll? - Oftast
51. Gillar du kläder? - Nja, jag bryr mig inte om vilka kläder jag har på mig men att hålla på och shoppa kläder och sånt är inte något jag älskar direkt...
52. Hatar du falska vänner? - Jag hatar dem inte, ogillar dem bara. 
53. Gillar du räkna matte? - Japp X3!
54. Älskar du någon nu? - I verkliga världen: Nej. I min lilla värld: Ja
55. Har du gråtit inför en vän? - Nja, i lekis kanske, jag hatar att gråta inför andra! 
56. Kan du sjunga? - Haha, nej! Men önskar att jag kunde...
57. Har du sett nån död? - Djur har jag sett men inte människor
58. Säger du vad du vill? - Nej, inget hindrar mig från att göra det, det är jag som sätter mina gränser. Oftast håller jag tyst fast jag har mycket att säga...
59. Svär du mycket? - Nja, inte i skolan, ute på stan mm men hemma gör jag det, eller hos mina närmaste kompisar
60. Vad är ditt hela namn? Linn Den Du Tänker Inte Säga
61. Kan du tala spanska? - Nej XD, men grundläggande franska
62. Är du kortare än 1.60 - Nej, 2,5 cm över det! :DDD
63. Älskar du sommaren? - Nja, den ligger lika med vintern
64. Älskar du vintern? - Nja, samma svar som i förra frågan XD
65. Har du mer än 6 par skor? - Nej, tror inte det, inte som jag använder i alla fall
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - Nej XD
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Nej, tror inte det, kanske när man var liten (från nedervåningen alltså)
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Tror det
69. Gillar du att städa? - Usch nej!
70. Gillar du att sova länge? - Ja ^ ^
71. Har du vart med om en olycka? - Nja, det beror på hur det räknas
72. Är du förvirrad? - Ibland
73. Har du mer än 6 par byxor? - Ja
74. Har du förlorat en vän? - Ja (inte så att de är döda då, man är inte dem längre, om inte djur räknas då. Av någon anledning ska alla mina favvodjur dö...)
75. Gillar du att shoppa? - Nej
76. Har du varit i paris? -Nej, skulle ha åkt dit i 9:an om jag inte valde att följa med Wilma till London
77. Gillar du ormar? - Japp! :D
78. Klarar du dej själv? - Nja, det beror på...
79. Har du lagat mat? - Ja
80. Är du klantig? - Haha, maybe... XD
81. Har du foppatofflor? - Ja
82. Har du mer än 20 låtar på din data? - Ja, många fler X3
83. Sminkar du dej innan skolan? - Nejnej, usch!
84. Har du träffat en kändis? - Ja, Fakta-Fanny och Johan (eller vad han nu hette) då jag var liten X3
85. Har du mer än 7 par nagelack? - Nejnej
86. Har du busringt? - Ja, nån gång XD
87. Har du skällt på din bror? - Ja, många gånger XD
88. Har du en vän som skiter i dig? - Olyckligtvis några, ja :,(
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - Ja
90. Sover du med nått gosedjur? - Nej men gjorde det alltid när jag var liten
91. Har du åkt nånstans utan att du får? - Någon gång när man skulle bada med en kompis
92. Vill du bara bort ibland? - Nej, det är nog väldigt sällan i så fall, är nöjd och glad med den lilla plats på jorden som jag fått <^ ^>
93. Har du tältat? - På gräsmattan hos en kompis, ja. Inne i en lada med två kompisar, ja XD
94. Har du bränt dig? - Lite nån gång
95. Har du lekt med levande ljus ? - Nej
96. Har du lekt anden i glaset? - ALDRIG!!!

97. Skäms du ibland? - Ja... - -*
98. Bor du i skåne? - Nej
99. Gillar du hip hop/rap musik? - Nja, inte så mycket, Linkin Park i så fall
100. Är du på sista frågan nu? -Lyckligtvis nog inte! :D
101. Är du singel? - Ja
102. Har du åkt flygplan nån gång? - Ja
103. Har du kul just nu? - Japp! :D
104. Är du blyg? - Oftast ja...
105. Har du svarat ärligt på alla frågor? - Ja
106. Vad har du ätit idag? - Baugetter, pannkaka och lite godis
107. Har du cam? - Va?
108. Vilken film såg du senast? - Draktränaren X3 <3
109. Och med vem var det? - Mig själv i min lilla värld ^_^
110. Brukar du lita på folk? - Yup

111. Har du blivit sviken? - *Suck* Ja...
112. Vad är din största önskan nu? - Att få träffa gamla vänner
113. Vem saknar du? - Personer jag skämms för mycket för att nämna namnet på 
114. Vem vill du ringa just nu? - Vet inte, nån av personerna jag saknar 
115. Och varför? - För att jag vill prata, varför annars ringa?
116. Hur ofta sitter du vid datorn - Typ hela dagarna XD ~^ ^~
117. Vad har du gjort idag? - Varit med Kringlan! :DDD
118. Vad var det senaste du köpte? - Vet ej
119. När var det? - Vet ej
120. Vilken affär var det? - Vet fortfarande inte
121. Hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - Ingenting (mamma och pappa står för sånt)
122. Är utseende viktigt för dig? - Nej, inte ett dugg
123. Har du någon vän du litar på till 100%? - Japp <^ ^>
124. När var du i skolan sist? - 20 December
125.Är du blond? - På hårfärgen, ja
126. Vill du vara blond? - Är redan XD
127. Vad ser du fram emot? - Tills jag och Wilma ska till London och nästa gång jag ska vara med Kringlan :D!
128. Har du smink just nu? - Nej, äger inge smink
129. Vad har du för kläder just nu? - Svarta byxor, t-shirt och en kofta över (och strumpor såklart)!
130. Vart sitter du just nu? - I min fåtölj i mitt rum
131. Om du kollar till höger, vad ser du? - Min säng
132. Vad vill du ha just nu? - Nutella med baugetter! <3_<3
133. Gillar du simpsons? - Nja
134. Har du blogg? - Nej, självklart inte... '-  -
135. Favorit färg på kläder? - Grön eller svart och vit
136. Senaste låt du lyssna på? - 'It's My Life' med Bon Jovi
137. När grät du senast? - Ingen aningen, det var nog ett tag sedan
138. Och varför? - Vet ej
139. Har du slagit en kille mellan benen på allvar? - Nej
140. Förtjänade han det? - ///
141. Ett datum du alltid kommer minnas? - 4 Juli 2014 XD, 17 Maj 1986 XD... jag kommer inte på fler... 
142. Varför just de datumet? - Draktränaren 2 har biopremiär då XD och det andra behöver vi inte å in på XD (för då kan ni mitt lösen till min mobil XD 
143. När fyller du år? - 28:e Januari
144. Hur mycket pengar har du nu? - 1010 kr

145. Vart får du pengar ifrån? - Mamma, pappa, morfar, morbror + tjej och farmor + man (på julafton och födelsedagen) 
146. Är du bortskämd? - Lite kanske
147. Vill du ha barn? - Nja, jag tror jag kommer adoptera, man hjälper ju folk på det viset X3
148. Är du glad just nu? - Japp (:
149. Vad hade du för skor idag? - Mina vanliga svart-gråa
150. Vad heter du på bilddagboken? - Har inte
151. Något du vill göra just nu? - Äta godis, spela tv-spel, resa jorden runt mm
152. Bråkar du och din mamma? - Nope, småbråk ibland men man har skillsen att dra isg ur dem B-)
153. Älskar du din mamma? - Nja, inte älskar men gillar henne
154. v´Vem är 6:e online på msn just nu? - Är inte inloggad och har inga vänner där typ, har bara därför att
155. Hur många är online på msn? - Hur ska jag veta?
156. Hur många är offline? - Hur ska jag veta åter igen?
157. När går du upp när du ska till skolan? - 07.00
158. När börjar du skolan på morgonen? - 08.15
159. Har du fått något mvg? - Har inte det systemet i skolan
160. Har du fått något vg? - =
161. Har du fått något g? - =
162. Har du fått något ig? - =
163. Har du legat på sjukhuset senaste halvåret? - Nej
164. Varför - =
165. Hur mår du just nu? - Bra! ^ ^
166. Älskar du din familj? - Nja
167. Hur ofta duschar du? - Varannan dag
168. Bakgrundsbild på data eller mobil? - Data: Tandlöses öga. Mobilen: En liten stund från Shaman King (mangan) då Yoh kaaaaaaanske kramar en särskild pojke... <3 ~^ ^~
169. En person du saknar - Nämner inga namn men det finns några!
170. En person du skulle kunna göra allt för - Wilma, Kringlan och en av personerna man saknar
171. Chattar du med någon just nu? - Nej
172. Vem? - Berwald
173. Vad pratar ni om? - Tino XD
174. När hånglade du senast med nån? - Har aldrig hånglat
175. Och med vem? - =
176. Vad föredrar du, smsa eller ringa? - Smsa
177. Hur många smsar du med nu? - Ingen
178. Vad är klockan just nu? - 21.13
179. Är du mörkrädd? - Lite...
180. Har du varit på Lisberg i år? - Nej och har aldrig varit där heller
181. Beskriv dig själv med tre ord - Barnslig (men man vill inte vara allvarlig! :D), snäll, blyg
182. Är du allergisk mot något? - Nope
183. Tar du mediciner mot något? - Fortfarande nope
184. Vad har du för mobil? - En Samsung Galaxy Ace
185. Är den bra? - Ja, lite seg kanske
186. Vilken färg har den- Vit
187. Hur många hus har du bott i? - Två, längtar dock väldigt mycket tillbaka till det gamla! <3
188. Vad har du för färger i ditt rum? - Lila och vitt
189. När ska du sova? - Om några timmar
190. Har du haft utegångsförbud - Nej
191. Ångrar du något i ditt liv? - Japp
192. Kan du tala engelska? - Japp
193. Älskar dina föräldrar dig? - Ja det tror jag väl :)
194. har socialen lagt sig i ditt liv? - Nej!
195. Vad är det för år? - 2013, 2014 om några dagar! 
196. Vad är det för månad? - December
197. Anser du dig själv som smart? - Nja, jag kan ganska mycket om djur (och Shaman King <3) XD
198. Vad brukar folk kalla dig? - Inte så mycket

199. Är du en bitch? - Nej fast familjen brukar kalla mig det
200. Sista frågan, hur gammal är du? - 14, snart 15

 

Såja! Det var alla 200 frågor och jag överlevde! :D Jag kommer nog inte blogga mer så ni får söva gött och drömma sött! ^0^

      /Linn <^ ^>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 1 november 2014 01:12

Hej! Jag vet att det var vääääldigt lääänge sedan jag bloggade senast, men ville bara berätta att jag gjort en liten tvillingblogg där man hittar AMV:s och inlägg om manga och anime! :D Så om några otakus läser detta så tipsar jag er att kika in här:...

Av Linn - 30 juli 2014 12:22

Tjänare! Det var ett tag sen jag bloggade senast men jag har skjutit upp det en stund nu. Jag tänkte blogga igår för vi fick internet då! :D Fast jag vet inte hur ofta jag kommer blogga dock för min dator är så seg pga reklam som jag inte kan få bort...

Av Linn - 18 juli 2014 23:14

Tjänare! Idag har jag som vanligt inte gjort särskilt mycket, mest läst fanfictions XD. Jag har även spelat lite tv-spel, bråkat med brorsan och till min förfäran, diskat (annars skulle jag inte få nåt godis! DX . Och så tänkt lite, om allt möjligt. ...

Av Linn - 17 juli 2014 19:31

Hej folket! Jag bloggade inget igår för att jag hade huvudvärk fast inget speciellt hände i alla fall. Idag har jag inte heller gjort nåt särskilt utom att spela tv-spel XD. Man började med lite Final Fantasy X (10) eftersom jag inte hade spelat s...

Av Linn - 15 juli 2014 18:16

Hejhej på er! Jag veeeet att jag inte bloggade igår, förlåt! X'(. Min kompis Erika ringde efter typ halva dagen och undrade om jag ville bada (vilket vi också gjorde, det var jätteskönt i vattnet! :'D ...

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards