louplinn

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Linn - 12 februari 2013 21:32

Sorry för att jag glömde skriva den lilla franska snutten och det där, jag hade så mycket att tänka på just då så det kommer nu.
Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 12 februari 2013 21:00

Go'kväll alla vackra! Som ni nog fattar så har vi en vinnare i tävlingen som jag skapade förra inlägget. Vinnaren är.......
KRISTIN!!!!! Grattis!!! Tu gagne! Tu gagne! Så Kristin, de 10 bästa sakerna med dig är:
1. Du är jättesnäll!
2. Du är rolig!
3. Du är helt underbar!
4. Du kan offra dig för mig!
5. Du har en härlig humor!
6. Dj är sexig! (haha :-D)
7. Du är snygg!
8. Du är smart och är ett JB fan!
9.Du är min bästa vän!
10. Du är den bästa vän man kan ha! (utom Wilma då).
Grattis till vinsten! :-D
Okej. nu återgår vi till det normala. Något jag stör mig på är att vi inte har internet hemma. men då har vi årssurf i stället så jag kan blogga när jag vill! :-D I morron ska jag ha skola, åka till doktorn och sp klart... spela MINECRAFT!!!!!!<3 Kommentera om du ör en gamer<3! Kmentera gärna vad du brukar spela eller tips.

Av Linn - 12 februari 2013 19:41

Tjabba alla go'a! Har nyss kommit in efter att ha matat kaninerna. Ikväll åt vi spaghetti och köttfärssås! <3 Förutom det har jag myst i sängen och läst Hälge! Vem gillar inte det? Annars har jag spelat minecraft och börjat med berättelsen. Den blir nog ganska kort, men jag vet inte om jag ska lägga ut den. Den är så deprimerande. Den handla om två bästisar som skiljs åt, sedan blir "jag-personen" kvarlämnad. Just det, det krånglar igen så jag kan inte lägga ut bilder.. :-( men det fixar sig nog förhoppningsvis :-) Ikväll kanjag vara uppe längre för jag kan sova en timme längre i morron :-) Jag ska till doktorn och kolla mina ben :-(
Jag har en liten tävilng... =-O den som först kommenterar skriver jag något snällt om i ett inlägg. :-) Använd era riktiga namn i kommentaren! Annars blir det svårt att veta vem jag skriver om.
Nu har jag inget mer att säga. Kanske ska läsa nån blogg... Ja så blir det nog.
Syns senare!
/Linn :-)

Av Linn - 12 februari 2013 17:46

Tack så mycket för alla kommentarer! Det fattas nu 6 kommentarer till jag äter en sked kanel och det behövs 6 frågor till frågestunden. Tack alla läsare!
Merci! /Linn :-)

Av Linn - 12 februari 2013 16:55

Tjenare morshens!*stavning?* Tack för svaren på frågorna! Just nu är det 7 kommentarer kvar till jag ska äta en sked kanel ;-) Någon några har frågar efter en frågestund så jag sa att om jag får 10 frågor så har jag en :-) Skriv frågestund på kommentaren så är ni snälla O:-)
Just det! npgon kommenterade och frågade vilket språk jag brukade skriva på i slutet av inläggen och det är franska. om ni får bekymmer med det sp kommentera.
Ta så.mycket Merci!
/Linn :-)

Av Linn - 12 februari 2013 15:26

Äntligen lyckades jag ladda upp en bild! Jag var bara tvungen att göra ett inlägg om det, fast ni ser ju att det gick! :-)Syns ikväll, eller, a bientot!
/Linn :-)

Av Linn - 12 februari 2013 15:17

Hejhej! Idag har jag inte gjort något speciellt som man märker i de andra inläggen. :-) Jo, jag har några frågor till er innan jag glömmer bort dem.
1. Hur ofta vill DU att jag ska skriva på bloggen?
2. Vad kan jag förbättra?
3. Om jag ska(och om ni vill att jag ska) skriva början på en berättelse, vad ska den handla om?
4. Om jag gör en video, vad ska den handla om(9 kommentarer till och jag äter en sked kanel eller försöker i alla fall;-)) Vad ska jag göra?
5. Ska inläggen jag gör vara långa eller korta?
6. Vad vill ni ser mer av?
Såja, det var nog alla frågor. Snälla svara och kommentera :-)
Tack på förhand! Linn :-)

Av Linn - 12 februari 2013 12:54

Sorry för den halva bilden, men jag va nära att lyckas! :-)
Just nu har jag rast ocv ska ha matte om 6 minuter. Vi har haft bil, kemi/fysik och bild. Vi hörs väl ikväll!
A bientot! /Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards