louplinn

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Linn - 24 februari 2013 19:34

Go' kväller på er! Idag har jag varit hos morfar och det var jätteskönt att slippa vara hemma och överleva med familjen(hihihi :-D) nerå men han bor på världens vackraste gård, eller ja, ett garage pp andra sidan vägen och en STOOOOR gräsmatta <.< >.>. Jag älskar att vara där <3. Idag är den sjätte dagen den här veckan med huvudvärk och den sjunde gången... :-\ Hate it! Just nu sitter jag vid köksbordet och dricker cola. Ska kanske kolla lite på pewdiepie!!! Han är bäst! Inget klår Sven! Hahahahaha! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Eller hur Wilma? Just det! Frågestunden är nu uppe om ni inte har sett det, so enjoy! Just nu har jag inget mer att säga. Bilderna är från när jag var ute och gick idag.
/Linn :-)

Av Linn - 24 februari 2013 14:00


  Här är frågestunden! Hoppas att ni gillar den! PS! Det kan vara lite högt i början!!! Fint slut va?   Jag skämtade bara!

Av Linn - 24 februari 2013 13:00

   Heej på er igen! Ja, nu har jag varit ute och gått  . Det var skönt. Nu bloggar jag från datan för jag har internetanslutning från morfars grannar men det är lungt, jag får använda deras internet!  . Men det är lite kallt...   för jag sitter i hans gamla hönshus. Jag ska testa att ladda upp frågestunden, just nu laddar jag ner ett redigeringsprogram. Vi får se hur det blir. Jag ska blogga mera sen så see ya´ all!  

    /Linn :-)

Av Linn - 24 februari 2013 11:33

Morron på er! Hoppas ni har sovit gött. Det har jag. Just nu är jag ute och går en sväng, det måste jag nu känns det som när jag bara suttit och inte fått röra på mig över en månad nu+ så spelar man handboll på det... Okej nu ska jag sluta skriva och gå lite fortare. Just det! Frågestunden kommer kanske ut på bloggen idag, men då är dn inte redigerad men ni får överleva endå. Byebye!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards