louplinn

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Linn - 11 februari 2013 21:25

God kväll på er! Jag kan inte aova så jag bestämmdemig för att skriva ett inlägg nu då. Jag kom precis på att jag har fyllt 14 men jag vet inte hur man ändrar presentiationen*stavning?*. Jo, det va någon som kommenterade att jag skulle göra en video där jag äter kanel, men en annan blogg har redan gjort det och jag vill ibte härma den, så jag sa att lm jag får 10 kommentarer om att jag ska göra en video där jag äter en sked kanel så gör jag det. Viktig! Kriiiiiiinglan får inte kommentera det! XD Om ni undrar eller vill något så kommenyera gärna! Vad jag kan glra bättre, tips och vad DU gillar med bloggen mm. Ha det bra och dröm sött allihopa! Bonne nuit! /Linn :-)

Av Linn - 11 februari 2013 18:14

Bonjour! Har precis örir pannkakor med jordgubbsylt. Jag skrev tidigare idag att jag skulle skriva hur det gick på matteprovet. Det gick bra. Jag hade 21/29 poäng. Ganska hyfsat. Jag satte i alla fall kluringen på A nivån. :-) Ska snart dra mig ut och mata mina två kaniner Edward och Love. Så go'a båda två! <3 Jag lärer ut nu men det kommer nog ett inlägg ikväll!
A bientot! /Linn :-)

Av Linn - 11 februari 2013 17:19

Av Linn - 11 februari 2013 15:58

Ja, rubriken(som är på franska) på detta inlägg betyder 'jag är en gamer'. Ja jag är nog en gamer egentligen. Jag älskar att spela tv-spel som MW2 och 3, Black Ops, Skyrim, Guitar Hero*stavning?*, Sims 3 och sist, samt bäst, Minecraft! <3 <3 <3 <3 <3 Kommentera något jag ska bygga/göra :-D ! Kommentera gärna en ide' till en berättelse så kanske jag lägger ut början på bloggen! Annars är allt bra, jag sitter just nu med cola och godis framför datan och spelar Minecraft<3 .
Hoppas allt är bra med er, Au revoir! /Linn :-)

Av Linn - 11 februari 2013 12:16

Förlåt för alla mysko inlägg på sistone, jag har testat att lägga ut bilder utan större resultat. Det kommer säkert flera sånna tills jag listat ut hur man gör. ;-) Just nu har vi lunchrast. Vi har haft engelska, matte och svenska. Vi fick reda på resultatet idag, skriver det senare.

A bientot!                /Linn :-)

Av Linn - 11 februari 2013 07:51

God morgon på er. Just nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Jag vaknade kl 7 och märkte att min klockradio inte haee ringt fast den var ställd :-| Nåja, två kompisar ringe nyss och sa att mitt skåp va öppet men det går ju inte...:-[ Man mpste ha nyckwln för att kunna låsa skåpet och den har ju jag... nyckeln sitter alltid i låset när jag är i skåpet och ska ha något, jag tvivlar på att någon har en lika konstig nyckel som jag. Nåja, vi får se när jag kommer till skolan.
Bonne journee! Linn:-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards