louplinn

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Linn - 14 februari 2013 21:16

Hej alla där ute i den stora världen! Nerå, skojade bara! ;-) Vi har en vinnare av Dagens Tävling! Dagens vinnare är..........KRISTIN!!!!! Tu gagne! Nu ska jag skriva lite saker! Mwohahahahaha! 3:) Skojade bara, men grattisar till vinsten! Aa, just nu sittet jag i sängen och myser med min katt Rose. Jag veg inte vad jag ska skriva, det har intw hänt så mycket idag tror jag... >:( Ska träna på franskan nu, Nu vetjag!!! Såg ni att jag kunde lägga ut bilder??? Jag ör så stolt! XD Men nu har jag ingr mer att skriva så ni för sova gött och drömma sött! <3
Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 14 februari 2013 20:00

Här är e specialpresent till Ginni och Tess. Det är små morötter med hjärtformade gurkbitar. Glad allahjärtansdag Ginni och Tess<3<3!!
/Linn :-)

Av Linn - 14 februari 2013 19:48

Här är en till bild på Vilda och lillebror Alex, om det funkar då så klart.
/Linn :-)

???

Av Linn - 14 februari 2013 19:35

Av Linn - 14 februari 2013 19:26

Det funkade att lägga upp en bild!!!! :-D:n-D:-D:-D Bilden är vår katt Vilda. Well, i morron har vi IUP, <3biologi<3, franska(som jag borde träna på), musik och samling. Nu ska jag skynda mig och lägga ut en till bild innan turen slutar!
/Linn :-)

Av Linn - 14 februari 2013 19:12

Tjingeling! Jag har just städat åt mina två marsvin Ginni och Tess ^¿^. Nu ska jag testa lägga upp en bild, men det kommer säkert inte funka :-[ Nåja, annars är allt väl bra. Jag kommer just nu inte på nåt mer så vi fpr synas senare ikväll!
/Linn :-)

Av Linn - 14 februari 2013 19:08

Den som först kommenterar skriver jag "Hjärtligt Snygg" på dennes tidslinje på facebook. Lycka till!!!
/Linn :-)

Av Linn - 14 februari 2013 17:22

1."Älska inte förrän du vill det."
2."Om du inte vill något
Ljug inte Det gör bara saken värre."

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards