louplinn

Alla inlägg under juli 2013

Av Linn - 20 juli 2013 22:09

Tjenare! I natt sov jag över hos Krille (min kompis Kristin). Typ kl 9-10 på kvällen cyklade vi och badade, det var ganska kallt men det var skönare under vattenytan än över den i alla fall. Sen idag så visade hpn mig en grupp på fyra svenska killar som kallar sig The fooo och de är jättebra!! :-D. De både sjunger och dansar skitbra! :-D . Jag älskar deras låt 'Buold a girl' <3. De påminner som 1D faktiskt fast The fooo är mycket bättre och sötare tycker jag ~^ ^~ (jag menar inget illa alla 1D-fans!). Jag hoppas att de bli väldigt kända, de är ju svenakar som bonus då d^ ^b . Jag måste sluta nu. Vi hörs någon gång!
/Linn <^ ^>

Av Linn - 10 juli 2013 19:27

Tjänare allihop! Idag ska vi fira min vän Kristin som fyller 13 idag!!! :-D
SÅ GRATTIS KRISTIN!!! d^0^b
Kristin är den där roliga tjejen som hur lätt som helst kan få en att skratta :-D . Vi lekte med varandra nästan varje dag när vi var småa och vi har gjort mycket med varandra. Hur skulle jag ha kunnat överlevt min barndom utan dig Kristin? XD
Det är synd att det är ca 3 mil från mig till henne :-\
Men jaja! Grattis på 13-årsdagen Kristin!!!! :-D :-D :-D
/Linn <^0^>

Av Linn - 8 juli 2013 16:45

Hej igen! När jag sov hos Wilma så skaffade jag Instagram så följ mig gärna! Jag heter shamankinglover så klart! :-D
/Linn <^ ^>

Av Linn - 8 juli 2013 16:34

Tjänare! Just nu sitter jag och lyssnar på pokemon theme från första pokemonfilmen! Den är jättebra! :-D
I går sov jag hos Wilma och vi gick och handlade en massa go'saker,badade, gick ut med en av hennes hundar, tittade på första pokemon filmen (Mew dödade mig med sin söthet! Mew used cuteness! It's superefective! *stavning?*. Linn fainted! ) och sen så spelade vi pokemon! :-D. Just det ja! Vi gjorde tre challanges också! :-D . Chubby bunny challange, dogfood challange och krydd challange eller vad man ska kalla det. Med tidigare erfarenhet så smakade vi inte chillikrydda. Det gjorde jag och Kristin en gång och det var allt annat än gott! Jag vet inte om jag skrivit det men hon och jag gjorde Cinnamon Challange x3! Blä! XD
Jag vet att jag inte bloggar så ofta men jag skriver fortfarande storys. Jag kom på en igår och är nu på sida 17. Jag skriver i storlek 12 också :-\.
Kommentera om jag ska lägga ut nåt kapitel av nån av storysarna! d^ ^b
Idag köpte mamma nya hörlurar till mig, ett par likadana som de andra fast ceriserosa istället för gröna d^ ^b
En tjej i min klass hade sönder de gröna :-/. Jaja, men nu ska jag fortsätta att skriva!
/Linn <^ ^>

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards