louplinn

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Linn - 9 februari 2013 21:45

Hej igen! Jag har just tittat på Melodifestivalen och är inre särskilt nöjd med resultatet...:-/ Det var ju bra att Sean Banan gick vidare men inte Louise Hoffsten,nej henne hillade jag inte.... inte låten heller. Om en död fisk som följer med strömmen!x-( nej, där går gränsen! Hon nummer 2 skulle ha gått vidare istället, hon va g'o ^_^ haha nåja om en kavrt ska jag titta på Andar, finns dom? det är ett bra program som jag rekomnderar. det går fem över tio på tv4 fakta på lördagar. det handlar om tre killar som åker världen runt och låser in sig en natt i några av världens mest hemsökta platser för att hitta bevis för att det finns ett liv efter detta. Scary...ursh... jag kommer imte våga sova ensam på övervåningen inatt. Båda brorshorna sover borta... jag hoppas att min katt vill sova med mig... men det gör hon alltid så jag kan vara lugn! @:-)Syns snart. Salut! /Linn :-)

Av Linn - 9 februari 2013 19:45

Hej allihopa!*stavning* jo, sorry för att jag inte har bloggat. det funkade typ inte på datan. om man skulle sudda en bokstav så suddades allt ut. :-/Så... nu när jag har fått en ny mobil(Samsung Galaxy Ace) så kan jag blogga på den istället^_^. Ska alldeles snart titta på Melodifestivalen men det är inga bra artister med...:-| men som min kompis alltid säger, sånt e livet! :-D. Jag funderar på att kanske skriva en början på en berättelse så kanske ni kan kommentera vad ni tycker? Jag ville lägga upp en film på våra två myskankor So och Zinco men det gick tyvärr inte...:-P Men jag lägger nog upp en bild om jag lyckas lista ut hur man gör:3 Jag ursäktar stavningen när jag skriver på mobilen,men jag gör mitt bästa.Jag och min kompis va på Kåken igår och hade det hyfsat kul(kåken är en ungdomsgård). vi satt på datan och chillade. Ni undrar kanske varför jag skriver så mycket? Jo det är några av de första bloggningarna så jah vill skriva mycket.:-) Jag har även en till blogg, canisdjurblogg. man ser den om man skriver www.123minsida.se/canisdjurblogg. So.... enjoy! Okej, nu har jag inget mer att skriva för tillfället så vi syns. Au revior! /Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards