louplinn

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Linn - 23 februari 2013 19:05

Hallou på er! Förlåt för att uppdateringen av inlägg varot dålig på sistone. Ibland har jag liksom inte sä mycket tid så inläggen blir korta. Igår på samlingen började min mobil ringa... Då frågade en av mina mentorer vems mobil det var och då svarade den drygaste killen direkt: det är Linns!" Fy f*n vad arg jag vart på honom. Efteråt kollade jag och de var okänt nummer som hade ringt. Det kanske var nån som busringde. Sorry för att det inte kommit uop några bilder(utom den misslyckade) idag men internet har varit jättesegt pga vädret. Sorry för att frågestunden inte kommit upp men det krånglade tydligen. Den kommer väl upp senare kanske.... Just nu har jag inget mer att skriva... Jo! Mello börjar om en timme! Kommentera vilken ni tror går vidare eller vilken ni hejar på! Just det! Omröstningen i menyn på vänster sida slutar denna vecka så rösta på, det är gratis så enjoy! Men vi hörs senare!
/Linn :-)
Bild 1: Morfars grannes katt Styrbjörn som typ bor hos morfar. Han vill inte därifrån. En gång kom ägarrn och skulle ta hem Styris men Styris vägrade följ med^¿^. Han kan även trixs! Om det går så ska jag lägga ut en video på det! :-D
Bild 2: Lite bilder jag tog när jag var ute hos morfar idag.

Av Linn - 23 februari 2013 11:44

God morron på er(fast klockan snart är 12)! Hoppas ni sovit gott! Jag vet inte varför men jag fick lust att nörda ett spel igårkväll och det spelet blev Pokemon Black Version. Det rekomonderar jag. Just nu sitter jag och läser klart de sidor jag ska på svenskan ur boken:"Jag saknar dig, jag saknar dig!" Jag har typ 7 sidor kvar och efter det ska jag renskriva vår SO uppgift. Men nu har jag inget mer att så vi höres väl!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards