louplinn

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linn - 19 augusti 2013 17:40

Tjänare på er! Idag var det första dagen i skolan och det gick bra :-), känns lite konstigt att man går i 8B bara... /( ^ ^*). Man är ju van att vara en 7B:are... Btw, en kompis till mig kom upp i 7:an, en kompis som jag försökt prata med mm som inte pratat tillbaka eller hur man nu ska säga men jag tror att ni förstår. Men i morse då vi hoppade av bussen och skulle gå in så gick hon bakom mig så jag vänder mig såklart om och hon sa hej med ett litet smile. Gissa om jag blev glad!!!!!    (glädjetårar, haha) Sen så pratade vi kort precis som förut, inget bättre hade kunnat hända mig! :'D  

Efter att ett år försökt prata med henne mm så kommer det där, föreställ er känslan! ^ ^, (men nu ska jag inte predika eller vad det nu heter XD) Jag låg och tänkte på det där halva natten, om hon skulle "se" mig eller hur man ska säga. Då kom jag på att det liknar två särskilda karaktärer i min favoritserie, så jag tänker inte ge upp om inget förändras! :-D

Jag SKA bli kompis med henne igen, punkt slut! :-D  /jag fattar inte varför jag aldrig ger upp med något, ingenting ger jag upp med XD, om jag stöter på nåt hinder så ger jag mig inte förän jag är förbi det) Jag måste verkligen tacka Yoh och de andra, speciellt Naruto  . Och nu hittade jag en till liknade situation... I'm a master on that kind of things.

Btw, jag såg på Sommarkrysset i lördags och så kom The FOOO in på scenen, jag visste inte om att de skulle vara med. Jag bara:
"The FOOO!" Pappa och lillbrorsan såg undrande på mig... heh heh... d^ ^b. Men jag tycker att de är jättebra   . Sen så var Yohio med också ju! :-D. Sommarkrysset kunde inte blivt bättre! :-DDDDDD. Annars så har jag inget mer att säga, ska nog gå ner och ta en Ipren, har ont i huvudet :-\

Syns snart!

      /Linn <^ ^>


Av Linn - 16 augusti 2013 15:59

  Hejsan, jag vet att det var väldigt länge sedan jag bloggade men det gick inte så bra med mobilen. Jag tror att jag kommer blogga lite oftare nu eftersom att jag listat ut hur man använde mobilens internet på datan  

Så, just nu sitter jag och dunkar musik, som jag gjort typ hela sommarlovet   . Jag kan berätta om mitt sommarlov om ni vill XD :

1.Sommarskola som var jätterolig! Första dagen fick lära oss hur man fäller bovar på DNA och så gjorde vi glass och lekte med -217 C flytande kväve!!!   De hävde lite på mina skor för de sa att fotsvetten skulle försvinna.... XD En av lärarna vi hade (alla lärare var elever som skulle börja 3:e året) var min och Erikas kemilärers son så det vart inte så mycket skillnad XD

Andra dagen gjorde vi egna 'företag'. Jag ock Erika gjorde en mangabutik så klart! :-D

Tredje dagen byggde vi 3D-hus, finns inte så mycket att säga utom att våra lärare sa att de skulle komma från rast en tid, kom en annan XD

Fjärde dagen fick vi göra plancher mot mobbing typ och det var jättekul! Vi hävde grönt glitter i mitt hår!  Perfection vettni! B-)


Sen så var jag på ett sommarkollo där man typ bara leker och paddlar kanot en dag! Vi höll på att välta i en fors...jag fick vatten på mig... XD


Sen så har jag varit på bröllop *stavning?* med somaliskt tema...ingen kommentar...


Annars så har jag suttit på mitt rum, dunkat musik och skrivit fanfictions om Shaman King så klart   

Skolan börjar snart.... jag vill inte dit!! Det är så tråkigt där... bara rasterna är roliga XD

Jag har även fastnat på rockgruppen 'Three Days Grace' och det konstiga är...jag avskyr rock såvida det inte är Yohio :3. Jag vet inte om jag sagt det men jag och Wilma ska på en av hans konserter!!!!!!!!!!!!!!!!

Btw, mina favvolåter av dem är: Break, World So Cold, Drown och Forever Gone d^ ^b


Annars har jag inget att säga så får vi synas någon gång!


                  /Linn <^ ^>

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards