louplinn

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Linn - 13 februari 2013 21:19

Vet ni en av de läskigaste sakerna som finns är när man är helt ensam hemma... det är mörkt och alldeles tyst... sen så ringer det!!! XPDen känslan hatar jag! Kommentar det ni inte gillar. :-) Nåja, då får vi höras i mören då.
Bonne nuit! /Linn :-)

Av Linn - 13 februari 2013 21:14

Jag kom just på att vi kollade på jätteroliga videos på SO:n idag. På Ica reklamer och Media Markt mm. Men inget går ju upp mot lite KOMPISPRIS!!!!! :-D :-V XDDet är ett arbte vi gör i skolan. Vi ska välja en video att redovisa för klassen och säga och förklara hur vi tänkte kritiskt. På vägen hem satt jag bredvid min otroligt smarta kompis E.
Syns snart nog! /Linn :-)

Av Linn - 13 februari 2013 20:53

Åh! Jag blir så störd på att det inte går att ladda upp bilder! x-( Texten laddas upö men inte bilden! Suck... >Hick!< Det är lugnt, jag är inte full, jag har bara hicka! ^¿^ Aa... haha :-D Nu hade jag tänkt läsa några bloggar innan jag läggef mig, men sorry för att jag inte kan lägga ut bilder :-C
Syns snart! /Linn :-)

Av Linn - 13 februari 2013 20:18

Det här är min söta och busiga katt Vilda. Hon är den roligaste katten man kan ha. Love U Vilda<3<3<3<3
/Linn :-)

Av Linn - 13 februari 2013 20:04

Go' kväll på er alla smarta! :-D Sorry för att jag inte bloggat nåt på eftermiddagen men jag hade huudvärk... :'( Sen när jag skulle blogga hade min dumma lillebror försökt låsa upp min mobil så det tog evigheter att lyckas logga in på mitt google-konto. :-\ Suck... Just det! Som kanske har märkt så har jag länkat två bloggar i menyn som jag rekomonderar. Vi har ju även en vinnare av Dagen tävling! Dagens vinnare är....... KRISTIN!!!!! Grattis! Tu gagne Kristin!!!! Okej, hon ville(såklart :-P) att jag skulle skriva om Justin Bieber*stavning?* Okej, här kommer det:
Justin B är en världskänd persln(troe jag). Han är ung och tar droger(förlåt Kristin! Jag va tvungen att skriva det =D) Han är brunett och har ett flin lika stort som Åsnan i Shrek. :-D Okej nu ska jag skriva lite bra saker också... Han är snygg(säher vi( sen kan jag inget mer om honom.
Jupp, just nu står jag på min balansbräda som Gustav sa att jag skulle göra och lyssnar när min storebror spelar Guirat Hero. Skööönt! B-)
Jag här beroende(inte på riktigtdp e:-)) av ett mobilspel som heter Pou. Man ska ta hand om en lite klump. Kommentera om ni spelar. Kommentar ert namn på det också. Själv heter jag lingra8(tror jag). nu spelar brorshan This Is How Yoj Remind Me. den gilar jag.
Men vi hörs!
/Linn :-)

Av Linn - 13 februari 2013 14:23

Av Linn - 13 februari 2013 14:15

Hejehej! Vi fick just sluta engelskan 6 minuter tidigare, så jag bestämmde mig att göra ett inlägg  Jag var tvungen att ta den smilisen för att den var söt!   Hehe!    Sorry för att det inte blir några smilisar oftast på mobilen och det går inte ha smilisar då... Det går bara på datan. Fast-om nån vet hur man gör så kommentera gärna! Vi har ju inte internet hemmma...  -Nu börjar lektionen så jag måste gå.

A bientot!    /Linn :-)

Av Linn - 13 februari 2013 13:24

Tjenare igen! Precis som jag lovade så bloggar jag igen nu.   Vi har halvtimmesrast just nu och vi sitter bara och chillar.      Det är riktigt skööönt! Vi börjar snart så jag lärer gå. Men här är dagens tävling:

Den som först kommenterar får välja en sak som jag ska skriva i ett inlägg.   Skriv erat riktiga namn på kommentaren! Annars kan det bli svårt att veta vem det är. Skriv en mening som ni vill att jag ska skriva. Och Kristin-något snällt!  

Peace!   

      /Linn :-)


Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards