louplinn

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Linn - 22 februari 2013 23:13

Hejsan! Just nu ligger jag utråkad i sängen och jag läser faktiskt inte Hälge! Det var nåt nytt! Jag är(som man ser på rubriken) väldigt utråkad. Men nu borde jag lägga mig, men jag är inte alls trött! :-/ Jag får väl ligga vaken då. Men vi ses väl i morron! Söv gött och dröm sött! /Linn :-)

Av Linn - 22 februari 2013 20:15

Tjenare på er! Hoppas ni har haft det bra, det har jag iallafall. Det gick bra att stå i koisken för min del. Idag mötte ju mitt lag Arbrå. Efter första halvlek stod det 10-5 till Arbrå. Efter andra halvlek gjorde de 4 mål och vi 10. Så det vart 15-14 till oss så vi vann! :-D Det var en väldigt jämn match. Just nu sitter jag och läser Hälge. Nu har jag inget mer att säga så vi hörs säkert sp ha det bra!
/Linn :-)

Av Linn - 22 februari 2013 15:21

Hejhej på er! Just nu sitter jag i sporthallen och chillar med Ronja! B-) Vi väntar på att pappa och Ronjas mamma ska komma för vi ska stå i koisken. Yippi! :-D Men nu måste jag sluta så vi hörs!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards