louplinn

Direktlänk till inlägg 1 november 2014

Animeblogg!

Av Linn - 1 november 2014 01:12

Hej! Jag vet att det var vääääldigt lääänge sedan jag bloggade senast, men ville bara berätta att jag gjort en liten tvillingblogg där man hittar AMV:s och inlägg om manga och anime! :D Så om några otakus läser detta så tipsar jag er att kika in här:

ookamiotaku.bloggplatsen.se

Förhoppningsvis så kommer detta få mig att blogga oftare och jag vill bara att folk ska veta att jag inte överger denna blogg, det kan bara ta väldigt lång tid innan jag skriver ett inlägg XD.

Aja, hur som helst, vi syns nog imorron! :D

Bonne nuit!    

     / Linn d^ ^b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 30 juli 2014 12:22

Tjänare! Det var ett tag sen jag bloggade senast men jag har skjutit upp det en stund nu. Jag tänkte blogga igår för vi fick internet då! :D Fast jag vet inte hur ofta jag kommer blogga dock för min dator är så seg pga reklam som jag inte kan få bort...

Av Linn - 18 juli 2014 23:14

Tjänare! Idag har jag som vanligt inte gjort särskilt mycket, mest läst fanfictions XD. Jag har även spelat lite tv-spel, bråkat med brorsan och till min förfäran, diskat (annars skulle jag inte få nåt godis! DX . Och så tänkt lite, om allt möjligt. ...

Av Linn - 17 juli 2014 19:31

Hej folket! Jag bloggade inget igår för att jag hade huvudvärk fast inget speciellt hände i alla fall. Idag har jag inte heller gjort nåt särskilt utom att spela tv-spel XD. Man började med lite Final Fantasy X (10) eftersom jag inte hade spelat s...

Av Linn - 15 juli 2014 18:16

Hejhej på er! Jag veeeet att jag inte bloggade igår, förlåt! X'(. Min kompis Erika ringde efter typ halva dagen och undrade om jag ville bada (vilket vi också gjorde, det var jätteskönt i vattnet! :'D ...

Av Linn - 13 juli 2014 23:39

Meeh... Jag är uttråkad och har inget att göra så jag tänkte: 'Varför inte blogga lite? :D' Fast det finns ju inte särskilt mycket att skriva. Jag har inga särskilda planer för imorron heller så... I förra inlägget så skrev jag att jag tänkte skriv...

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards