louplinn

Alla inlägg under juni 2013

Av Linn - 30 juni 2013 03:59

Morron på er! Ja, just nu ligger jag i sängen och gosar med Rose kl 4 på morronen. Jag är inte ett dugg trött :-\. I alla fall inte hjärnan men ögonen börjar bli sega e_e
Tills nu har jag läst lite Shamn King fanfics. I en så åt Hao kattmat 0 0. Det är ljust i mitt rum så det gör det svårare att bli trött :-\
Bilderna är bara några random me Minecrft Yoh är så coolt! * *
/Linn

Av Linn - 29 juni 2013 20:50

Hello! Här är inlägget om min gårdag. Översta meningen krånglade så jag skriver den här:
"Hejhej på er igen! Nu ska jag berätta om min gårdag :-D . Igår gifte sig min morbror. Han gifte sig med sin..."
Jag lyssnar på Bryan Adams "You can't take me" från filmen Spirit. Det är en av mina favvofilmer! <3. Ni skulle bara ha sett på Erikshjälpen idag XD. De har en tv för småttingar att titta på och den var på. Då såg jag Spirit. Jag till mamma:
"Det är Spirit! :-D . Fast den såg jag på igår." Folk tittade på mig... XD hehehe...~^ ^~
Jag vet inte om jag sa det men paddan på förra bilden var en liten kompis som jag hittade :-D. Nedre bilden den här gången är en random bild från Shaman King <3. Vi hörs nån gång!
/Linn <^ ^>

Av Linn - 29 juni 2013 20:23

Hejsan på er! Jag har inte bloggat på ett tag så jag tänkte blogga via bild om det funkar eftersom att det tar lång tid att skriva med mobilen sen så blir det ofta stavfel. Jag avinstallerade bloggplatsenappen nyss för jag kunde inte lägga upp bilder så jag laddade ner den igen. Jag glömde skriva att jag försökte ladda upp en video med datan men det gick inte. Jag skulle ladda upp två stycken (en kortfilm jag och Wilma gjorde och en när jag och Kringlan gjorde Cinnamon-challange x 3! :-D ) men när den ena inte funkade så testade jag inte den andra heller så... :-\
kommentera om det inte syns vad det står! Tack på förhand!
/Linn d^ ^b (jag har uppdaterat min smiley till den eller <^ ^> den smileyn) (jag fattar inget av den nya uppdateringen :-S )

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards