louplinn

Alla inlägg under februari 2013

Av Linn - 28 februari 2013 20:07

Detta inlägg är till en särskild person. En person som jag skrivit om tidigare. Så personen: Förlåt! Även om du inte ville prata med mig så kunde du bara sagt det! Det kändes som att jag var tvungen att göra det för det gjorde så ont... Förlåt! Förlåt! Förlåt! Hoppas du ser det här...
/Linn :-(

Av Linn - 28 februari 2013 15:54

Tjenare! Idag var bussen trasig så vi bytte buss med en annan buss som var mycket finare än våran. Just det! Alfta vann hockeyn med 3-0!!!! Bra kämpat!!! Det är tråkigt att åka buss när man kunde varit hemma. Men vi syns!
/Linn :-)

Av Linn - 28 februari 2013 14:38

Heeeeeeej på er! Just nu sitter jag och tittar på min skolas hockeylag när de spelar skolIF final i hokey!!! Heja!!!! Just nu leder dem med en puck! Jag skriver resultatet senare!
Kyliga hälsningar(det är ganska kallt här)!
/Linn :-)

Av Linn - 28 februari 2013 07:41

Hej allla fina! Just mu sitter jag på bussen och gäspar, gäspar pch gäspar för jag är väldigt trött...:-| Hoppas att ni sov gött, det gjorde jag iallafall. Jag har inget mer att skriva just nu så vi får synas!
/Linn :-)

Av Linn - 27 februari 2013 21:38

Hejhej på er! Nu måste jag sova och sorry för att jag inte bloggade tidihare men internet krånglade igen... :-\ Men nu ska jag lägga mig! Så söv gött och dröm sött! Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 27 februari 2013 13:29

Just det!(Hejhej) Jag hade glömmt bort att avsluta omröstningen så jag gjorde det nyss. Frågan var vilket som var ert favoritdjur och ni kunde välja på lite olika djur och vinnaren var hund! Grattis alla hundar! Det var allt för mig! Kommentera eller fråga gärna något nytt att rösta om! Tack för mig!
     /Linn :-)

Av Linn - 27 februari 2013 13:11

   Heej på er! Sorry för för att jag inte bloggat tidigare idag men intenet på mobilen dampar så det går inte, hoppas att det löser sig!  . Men nu ska jag försöka blogga länge om det finns nåt att skriva om då. Just nu har jag halvtimmesrast och det är chill   Jag sitter berivd Wilma och vi bloggar båda två! Jättekul!   Asså det har inte hänt så mycket idag... JO! DET HAR DET! Idag var det grannfejden mellan min skola och en annan där 9:orna tävlar mot varran i olika grenar och det var jättekul! VÅR SKOLA VANN!!!!!!!       JÄTTEbra jobbat 9:orna!!!!!! Bra köämpat de andra 9:orna! Nyss hade jag franska och det var dagens första lektion utom den jag hade i tio minuter på morronen. Klassen sulle ut och gå ganska fort så jag fick inte följa med så jag fick hjälpa till att plocka fram till grannfejden! Sen fick jag gå till klassrummet och ha 10 mi uters lektion!    Yeay-yeah! Men nu finns det inget mer att skriva så håll tummarna    på att internet på mobilen kommer funka!

         /Linn :-)

Av Linn - 26 februari 2013 21:10

Nu måate jag lägga mig. Hinner inte skriva mer.
Bonne nuit!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards