louplinn

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Linn - 26 februari 2013 21:10

Nu måate jag lägga mig. Hinner inte skriva mer.
Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 26 februari 2013 20:30

Detta inlägg är till en särskild person, som aldrig svarar på facebook, kik mm som tydligen aldrig vill prata med mig. Om du inte vill prata med mig så säg det bara istället för att ljuga de gånger jag faktiskt kunnat prata med dig. Svara när du fattat det. :'(
/Linn :-(

Av Linn - 26 februari 2013 19:25

Salut på er! (Salut betyder hej/hejdå på franska). Några har kommenterat/frågat mig frågor som de ville att jag skulle svara på i ett inlägg, so here we go! Vi börjar med frågorna:
1. Hur gammal är du?
Svar: Jag är 14 år.
2. När fyller du år?
Svar: Den 28:de januari.
3. Favoritdjur?
Svar: <3VARG<3 och många sällsynta djur som saigaantilop, kvastfening och klumpfisk.
4. Dina bästisar?
Svar: Mina top 3:

1. Kristin som skickade de här frågorna!
2. Bäste Wilma!
3. Vackraste Clara!

5. Är du duktig i skolan?
Svar: Nja, jag är iallafall godkänd i alla ämnen. Jag har ett D, sex C och resten E.
6. Visst är jag roligast i världen?
Svar: Ja.Krullet, det är du!!!

Okej det var det! Någon ville att jag skulle göra ett inlägg där jag skrev vilket smink jag använder och det är ju jättelätt...
Nagellack typ 3 gånger om året nu kanske när jag fått lite. Annars en gång om året! Inget annat! I promise!!!:-) Men jag vill inte ha smink! :-( det tar så lång tid att sminka sig och jag tycker inte att man blir nå mycket finare av det! Sorry alla kompisar som sminkar sig!!! Dessutom så kan jag inte sminka mig.Det var det så ni får ha det gött!!!!
/Linn :-)

Av Linn - 26 februari 2013 18:55

Hejhej på er! Just nu sitter jag i sängen och tittar på när Alex(bordern min) spelar Minecraft, jag ska snart göra det så kommentera och fråga gärna vad jag ska bygga för nåt! Det kommer ett till inlägg senare så vi får väl hörad igen!(sorry för att inlägget blev kort).
/Linn :-)

Av Linn - 26 februari 2013 12:54

Heej på er! Nu ska jag ha mattelektion, yippie... Men våran lärare äter fortfarande så jag hoppas hon bli sen så vi slipper jobba så mycket, men jag är ju klar... =-O :-D! Vi böjar om fem minuter så vi syns!
/Linn :-)

Av Linn - 26 februari 2013 07:45

Tjenare! Just nu sitter jag i bussen och det är ganska kallt... Vi ska kanske byta platser på kemin idag! Det hoppas jag för då får jag sitta med Wilma och då blir vi en grupp! :-D Igår var jag hos tandläkaren, det var kul och jag fick en tandborste och tandtråd! ^¿^. Idag skulle jag egentligen till Stockholm med Kamratstödjarna och Respektarna och prata om mobbing, jättekul.... :-\ de skulle gå.en bit och det får inte jag, och då hamnar jag ännu längre bak i jobbet på kemin, min grupp har ju byggt varmluftsballongen sp de andra har jobbat med ett annat jobb... Nu börjar vi närma oss skolan så ha det gött!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards