louplinn

Alla inlägg under februari 2013

Av Linn - 19 februari 2013 16:58

Hej på er! Jag har testat i evigheter att ladda hem en apo man kan göra fina collage med och jag hittade två st ganska bra appar. Jag har tänkt lägga ut bilder på våra djur här hemma så att göra ett collage var helt perfekt^¿^. Här är iallafall några av dem! :-) Hoppas ni gillar bilderna! Just det! Om någpn vet hur men laddar ne Amnesia Dark Decent Demo så kommentera gärna! En till grej innan jag glömmer bort det! Jag vet inte om ni har sett det, men jag har en omröstning i menyn på vänster sida(man måste ha på webbveresionen om man kollar på mobil) där ni kan rösta om vilket som är ert favoritdjur, och det är gartis. Rösta gärna! Just nu har inget mer att säga så Stay Calm And Wait For The Next Inlägg! (Haha! LOLXD)
/Linn :-)

Av Linn - 19 februari 2013 16:04

Hejhej allihopa! Jag har inte bloggat så mycket idag för jag har försökt att ladda ner skräckspelet Amnesia på datan. Jag lyckades men spelet fick ingen bild...x-( Jag fä
år väl försöka lite till :-). Never give up! Idag så hade vi hemkundskap på engelskan så vi gjorde scones(vår grupp gjorde dem), smörgåsar med gurka på, lemon curt(skitgott!!!<3) och så drack vi te(men det gjorde inte jag, jag avskyr te!!!) Det vaf skitgott! Annars så har jag väl inget mer att säga så, au revoir och ha det gött och vänta på nästa inlägg!!!
/Linn :-)

Av Linn - 19 februari 2013 07:46

Hejhej! Jag kom just på att vi slutar kl 2 idag, den dag då vi slutar tidigast!!! :-D då hinner jag nog blogga en hel del. Om det hände något då...:-\ Förlåt för att vissa inlägg blir jättekorta! Men det är när jag är i skolan och då brukar vi ha typ 10 minuters rast:-P. Idag ska jag försöka ladda hem Amnesia på datan! Det ska bli kul och läskigt! XD Men vi höres väl!
/Linn :-)

Av Linn - 19 februari 2013 07:25

God morron alla vackra! (haha) Idag så ska vi ha hemkundskap på engelskan!!! Det ska bli jättekul!!! Om jag inte råkar bränna ner hela skolan då förstås :3 nerå, nu snart ska jag gå ut till bussen som åkte ifrån mig i drömmen jag hade inatt. Måste gå!
Byebye!
/Linn :-)

Av Linn - 18 februari 2013 21:06

Ja, nu är det kväll igen. Hoppas ni har haft en fin dag iallafall ^¿^ Själv har jag varit sjuklig som jag skrivit tidigare. Aa, i morron ska vi ha hemkundskap på engelskan och det ska bli skitkul! Vi ska baka scones, något mer, typ nån lemonad och dricka te. (Ursh te!!!>.<) Men det ska bli kul.:-) Men nu har jag inget mer att säga så söv gött och dröm sött!
Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 18 februari 2013 19:03

Hej alla fina! Jag har precis kommit in efter att ha matat kaninerna. Nån gång, om det funkar så ska jag lägga ut en video när min höna äter gurka :-D. Haha! För övrigt är det väl bra. Just det! Någon kommenterade och ville att jag skulle göra Chubby Bunny Challange, jag kommer göra den om jag kan köpa marahmallows och när jag är ensam hemma eller är med en kompis. Kommentera om ni vill veta vad det är. Annars är det, precis som vanligt bara att kommentera om ni undrar något. Nu har jag inget mer att säga, ska göra läxor och checka lite bloggar ;-)
Ha det gött!!!
/Linn :-)
Vår anka Zinco

Av Linn - 18 februari 2013 17:17

Phu! Jag har just stått på en balansbräda i en timme och fy vad drygt det var! Just nu är jag på väg hem från träningen medan pappa hämtar lillebror hos en kompis. Det är så tyst... Och igen: Sorry för att jag inte bloggat så mycket idag, men jag har haft huvudvärk, frysit och mått illa hela dagen, men vi höres!
/Linn :-)

Av Linn - 18 februari 2013 15:33

Hej jag är linns bästa Handbolls kompis *Ronja Dahlberg* !!! <3

Länka min blogg snälla söta ni ronjalove.blogg.se .... <3 :*


// Puss och Kram <3 Ronja Dahlberg

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards