louplinn

Alla inlägg under februari 2013

Av Linn - 21 februari 2013 21:01

Tjabba! Sorry för att jag inte bloggat nästan något idag. Ikväll hade jag huvudvärk igen 5 gånger den här veckan! x-(
Annars så har jag gjort 2 kladdkakor, pappa gjorde en silviakaka, jag har städat och matat kaninerna. Tack mamma för att du städade åt mina marsvin Ginni och Tess! Idag kom min kompis mamma till skolan med något åt honom. Vi lärde känna varran förra terminen och nu kommer det chockerande. Jag ska berätta allt i detalj.
Jag satt vi köksbordet, en helt vanlig och mörk kväll, nör jag hör mammas röst ropa på mig från tv-rummet.
"Linn! Kom och titta!"
"Ja", suckar jag och går dit.
"Kolla här."
Jag tittar ner på det lilla föremålet hon håller i, ett kort, ett kort med två små bebisar på. Den ena var jag och den andra, brunnet med ett stort, glatt smile.
"Vet du vilka det är?" frågar mamma.
"Det är jag", säger jag och pekar på den högra bebisen.
"Ja. Och den då?" frågar hon och pekar på den vänstra bebisen.
"Det är inte Matte va?" frågar jag förskäckt.
"Nej", skrattar mamma. Efter ett tag ringer en klicka i mitt huvud.
"Nee!" skrattar jag."Nee! Det är inte ***?!"
Jo!" skrattar mamma. Det var hab som jag lärde känna förra terminen! Hur som helst så vet jag inte varför jag skrev en berättelse.men jag hade bäl lust. Aa, men idag så kom hans mamma till skolan och hon trägfade mig.
"Men hej! Dig har jag inte sett sen du va såhär liten!*Visar med händerna hur liten jag var* Då drog du mig till en bärbuske och sa: 'Dem där kan man äta!'"!!!!!!!!!! Och gissa bara hur vi skrattade!
Nu måste jag sluta för jag ska skära upp en kladdkaka. Men söv gött och dröm sött!
Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 21 februari 2013 14:23

Hej på er! Just nu sitter jag på bussen på väg hem från Aquarena! Det har varit en super-duperdag!!! Först badade vi vanligt och efter det åkte vi vattenruschbanorna! Jag tvekade att åka den minsta(om man räknar bort den halvmeter långa smånarnskanan som jag också åkte:-$) det var lite läskigt första gången men sen vart det jättekul! Men jag tvekade vääääääääääääääääääääääääääldigt länge innan jag åkte den andra ruschkanan. Först fick man åka i en tunnel sen kom man ut i en typ tratt där man åkte runt ett tag, sen föll man ner i vatten. Första gången så trodde jag att det var runt där man föll ut så jag höll inte för näsan :-\ det var ju smart av mig! Då fick jag vatten fulla näsan och fy vad ont det gjorde! Men jag åkte den typ 5 gånher till efter det. Man tänkte:"Nu ska jag göra det!" innan man åkte, men när man satt i tunneln så tänkte man:Nej! Stopp! Jag vill tillbaka!!!" Men det gick nra för mig, men inte för Wilma som typ hamnade på magen och typ sträckte nåt. Krya på dig Wilma! :-) Men för övrigt var allt bra. Bussen är mu smockfull. Den var tom när vi hoppade på. Nu har jag inget mer att berätta... Joo! Det har jag! Där alla småbarn fick bada kröp vi runt i vattnet och lekte amöbor(eller iallafall jag) Men som sagt, det var kul! Vi hörs väl ikväll! Vi får se för jag ska städa pt marsvinen(som jag hoppas mamma har gjort, mata kaninerna och baka kladdkakor och silviakaka. Men vi hmres!
/Linn :-)

Av Linn - 21 februari 2013 09:42

Av Linn - 21 februari 2013 09:34

Hejhej på er! Just nu sitter jag i bussen på väg till Aquaarena äventyrsbad!!!! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D Gud vad jag längtar tills vi kommer fram! Oh fy! Det åkte just en ambuslans med blåljus förbi oss... Stackarn i den... Håller tummarna för dig:)
Just nu sitter jag och coolaste Wilma och spelar spel.^¿^ Men vi höres senare efter att jag badat! That's a promise!!!
See you later aligator!!!
/Linn :-)
Bilden är Wilma när vi väntar på bussen. :-)

Av Linn - 20 februari 2013 20:31

Hej alla vackra! Sorry för att jag inte bloggat så mycket idag, men det är min tredje dag med huvudvärk den här veckan...>:( :'( Idag har allt väl varit bra, en rast gick väl bort till att leta efter min kompis Ipad och det visade sig att det vaf vår andra kompis fel att den var borta, men det ör lungt, en mattant typ hade hittat den vi bordet vi pt vi och lämnade in den till en lärare. Tack Wilma! Tack för att jag fastnat på en lite truddelutt! :-) Everybody Do The Flap! (Yeah!) :-D Nu ligger jag i sängen(och läser Hälge så klart!:-D) och längtar till imorron då vi ska till äventyrsbadet i Söderhamn och gud vad jag längtar!!!!! Det ska bli skitkul!!!!! Alla som vill att jag ska göra Chubby Bunny Challange kommenterar! (Om ni vill så klart ^¿^)Sorry också för att det inte kom något "God-natt inlägg" igår men jag fick inte tid. annars så har jag inget me att säga så ni får söva gött och drömma sött!!!Bonne nuit! /Linn :-)

Av Linn - 20 februari 2013 13:30

Hejhej! Just nu har jag haltimme´srast och vi börjar snart. Då ska vi ha engelska så vi höres senare! Jag lovar att blogga senare!!!!

     /Linn :-)

Av Linn - 20 februari 2013 07:42

Hej på er! Idag ska vi ha bad på gympan!!!:-D:-D:-D:-D:-D Och i morron så ska jag och några kompisar(däribland Wilma( åka på äventyrsbadet i Söderhamn! Det ska bli skitkul! Just nu sitter jag i skolbussen och lyssnar på radion. Vi syns senare!
/Linn :-)

Av Linn - 19 februari 2013 19:53

Tjenare! Nu sitter jag här i min mysiga säng...igen...och läser Hälge...igen... XD Nåja, hoppas ni fastan för något! Ska alldelse strax checka kommentarer och frågor så fråga och kommentera gärna! :-) Men annars så har jag inget mer att säga så ha det gött och fastna inte!(jag är så dåligXD) .
/Linn :-)
Bilden längst ner är en ordvits som jag tycker är hysteriskt rolig!!! XD

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards