louplinn

Alla inlägg under februari 2013

Av Linn - 13 februari 2013 14:15

Hejehej! Vi fick just sluta engelskan 6 minuter tidigare, så jag bestämmde mig att göra ett inlägg  Jag var tvungen att ta den smilisen för att den var söt!   Hehe!    Sorry för att det inte blir några smilisar oftast på mobilen och det går inte ha smilisar då... Det går bara på datan. Fast-om nån vet hur man gör så kommentera gärna! Vi har ju inte internet hemmma...  -Nu börjar lektionen så jag måste gå.

A bientot!    /Linn :-)

Av Linn - 13 februari 2013 13:24

Tjenare igen! Precis som jag lovade så bloggar jag igen nu.   Vi har halvtimmesrast just nu och vi sitter bara och chillar.      Det är riktigt skööönt! Vi börjar snart så jag lärer gå. Men här är dagens tävling:

Den som först kommenterar får välja en sak som jag ska skriva i ett inlägg.   Skriv erat riktiga namn på kommentaren! Annars kan det bli svårt att veta vem det är. Skriv en mening som ni vill att jag ska skriva. Och Kristin-något snällt!  

Peace!   

      /Linn :-)


Av Linn - 13 februari 2013 12:26

Haj alla fina! Just nu har jag lunchrast och det är chill. B) Vi baörjar alldeles strax så jag måste sluta nu. Men det kommer ett inlägg om ca 40 minuter, jag lovar! :-)
Ha det bra i 40 minuter! /Linn :-)

Av Linn - 13 februari 2013 09:53

Såja, nu har jag varit hos en sjukgymnast. Han var jätteduktig och hette Gustav ^_^ Förat fick jag göra en massa övningar, sen fick jag sån där cool blå strechtejp. Sen så får jag inte spela handboll på två veckor... :-( Men då får jag bada hur mycket jag vill! :-D<3 Problemet var en öberansträngd muskel... men det skulle bli bra om jag strechade.och masserade. Aa, nu sitter jag i bilen på väg till skolan. Vi ska ha svenska. Där läser vi en bok som heter: Jag saknar dig, jag saknar dig... Nån har säkert sett filmen :-) den habdlar om två tivillingar som älskar varandra, men en dag så.blir den ena ayster påkörd och dör. Min klass hade gympa nu på morron, de åkte skrieskor. Tur att jag inte ba med. Jag gillar inte att åka skridskor . Förrförra gången ramlade jag och fick ett stor blätt blåmäre. :'( Nåja, nu är jag snart å skolan så vi syns senare!
/Linn :-)

Av Linn - 13 februari 2013 08:47

Hejhej! Nu ska jag gå in på hälsocentralen så jag måste knäppa av mobilen, men det kommer väl ett inlägg efter det.
Vi får höras! /Linn :-)

Av Linn - 13 februari 2013 08:41

Morron! Har ni sovit gött? ;-) Nu sitter jag i bilen på väg till hälsocentralen :P I natt drömde jag att en annan blogg skrev om mig :-/ vet inte varför.... Jag har just nu inget mer att säga, det kommer väl något/några inlägg på rasterna. Min kompis har också skaffat blogg nu så ni får nog gärna kika in för henne ;-) lapinwilma.bloggplatsen.se
Men då syns.vi idag då. Jag ska nog testa lägga upp en bild nör jag är i ett befolknimgsområde(haha!) :-D
Salut! /Linn :-)

Av Linn - 12 februari 2013 21:32

Sorry för att jag glömde skriva den lilla franska snutten och det där, jag hade så mycket att tänka på just då så det kommer nu.
Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 12 februari 2013 21:00

Go'kväll alla vackra! Som ni nog fattar så har vi en vinnare i tävlingen som jag skapade förra inlägget. Vinnaren är.......
KRISTIN!!!!! Grattis!!! Tu gagne! Tu gagne! Så Kristin, de 10 bästa sakerna med dig är:
1. Du är jättesnäll!
2. Du är rolig!
3. Du är helt underbar!
4. Du kan offra dig för mig!
5. Du har en härlig humor!
6. Dj är sexig! (haha :-D)
7. Du är snygg!
8. Du är smart och är ett JB fan!
9.Du är min bästa vän!
10. Du är den bästa vän man kan ha! (utom Wilma då).
Grattis till vinsten! :-D
Okej. nu återgår vi till det normala. Något jag stör mig på är att vi inte har internet hemma. men då har vi årssurf i stället så jag kan blogga när jag vill! :-D I morron ska jag ha skola, åka till doktorn och sp klart... spela MINECRAFT!!!!!!<3 Kommentera om du ör en gamer<3! Kmentera gärna vad du brukar spela eller tips.

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards