louplinn

Alla inlägg under mars 2013

Av Linn - 6 mars 2013 19:15

Hejhej nu är jag klar med omröstningen men måste gå nu! See you later aligator!
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 18:54

God afton! Just nu sitter jag och spelar Minecraft(fortfarande). Samtidigt så sitter bästaste Wilma och redigerar vår film!(fast det är ju hon som gjort allt arbete så det borde vara din film Wilma! :-) ). Nu ska jag ut till mina kaniner sen ska jag glra omröstningen. See ya' all 'till the next time!
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 17:13

Tjeenare på er! Nu ska jag spela Minecraft! <3. Oh fy... Jag har hicka! Det var du som smittade mig Wilma! :-D. Nu ska jag spela lite. Ha dt görrit!(vet inte vad det var för ett ord).
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 16:19

Hej på er! Sorry för att jag inte bloggade förra timmen men jag har ett skäl till att jag inte gjorde det! När vi skulle filma sista scenen i filmen så ringde pappa och sa att han snart skulle hämta mig så vi skyndade oss och jag gjorde mig iordning så jag hann inte. Men i morron ska vi kanske vara med varran igen och då kommer filmen i så fall upp. Förlåt för att jag inte bloggade! :'(. Jag ska också göra en liten specialomröstning som handlar om det på lördag :-). Vk hörs om en timme!
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 14:35

Hejhej! Nu ska jag och Wilma filma filmen, om vi törs... Ha det gött!
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 13:10

Tja! Just nu håller jag och Wilma på med att fixa till en film som kanske kommer upp senare. Tjaoo!
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 12:11

Aa, nu är det den andra timmen lch jag och Wilma har bara suttit på datan. Det var allt för mig!
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 11:05

Goddag på er! Idag ska jag försöka att uppnå målet med att blogga varje timme i en dag så jag börjar nu. Just nu sitter jag och Wilma på hennes golv och har tråkigt. Just nu har jag inget mer att säga så vi får väl höras!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards