louplinn

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Linn - 13 mars 2013 20:35

Ja, hej... Som ni ser i rubriken så förlorade vi med ganska mycket men jag minns inte hur mycket... Det var sesångens sista match. Hur som helst så kom Alex och Erik också och vi vart lite flumma. :-) . Idag fick vi veta hur det gick på franskaprovet och det gick bra för mig. Jag tror att jag var bäst i klassen :-) . Jag fick 63,5/67 så det var ju bra! Kanske ett B... ;-) . Annars så har jag inget mer att säga så söv gött och dröm sött! Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 13 mars 2013 18:09

Heej! Jag har inte bloggat så mycket idag, jag vet... 3-: . Men nu ska jag blogga lite! Vi började med gympa och det var kul för vi lekte bara, sen så hade vi svenska och vi tittade på film i filmsalen!!! :-D . Vi tittade på:"Jag saknar dig, jag saknar dug!" och den är jätterolig! :-D . Vi satt och skrattade när den ena systern blir påkörd(eller överkörd?) för det såg så failat ut!!! Sen så asgarvade vi när någon sköt en bil utför ett stup!!! Hahaha!!! :-D:-D:-D:-D:-D . Okej, sen så hade vi SO, lunch(fiskpusking!!!(fiskpudding) och det är jättegott!!!! <3), franska, engelsk och matte. Så vi slutqde halv fyra. Sen så har jag inte gjort så mycket mer. Nu ska jag kolla när mitt lag ska spela (det är handboll vi oratar om) mot det bästa laget i serien... 3-: . Men man vet inte, om de kämpar på så vinner vi kanske. Jag lovar att bligga resultatet sen! Igår på svenskan så lånade jag en ny läsbok och det blev "Vargflickan" av Göran Lundin som jag ska läsa lite i ikväll. Annars så var det inget mer så byebye!
/Linn :-)

Av Linn - 13 mars 2013 07:41

Ja, morron på er alla läsare! Just nu sitter jag på skolbussen och lyssnar på radion där dem bara pratar... Jag vill höra musik! Nåja, det var allt jag hade att säga... Det vart inte så långt men hejdå!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards