louplinn

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Linn - 27 mars 2013 17:37

Hejehej! Idag fick jag mina nya glas till mina glasögon men det år lite ovant! :s. Sen så lyssnar man väl på mudik och väntar på att pappa och lillebror ska komma för vi har beställt hamburgare på koisken! :-D <3 . Igår hade vi matteprov och det gick nog bra för mig hoppas jag. Jag svarade i alla fall på alla frågor. Idag så pratade jag och två kompisar med den person som typ "bråkat" men och hon sa att vi var värre än henne för att vi brukade gå utan att säga nåt till henne. Men man orkar inte ha henne med när hon kommenterar allt man gör och kallar en för namn man inte vill bli kallad. Annars så var det ingt mer för mig för nu kom pappa och min lilleebror. ;-) ha det bra::-|!
/Linn :-)

Av Linn - 27 mars 2013 07:58

Hejhej på er, här är en bild på Sasuke och Iruka Sensei (Om det nu vill funka)

Ha det gött!
     /Linn :-)

    Bild 1: Sasuke Uchiha. Bild 2: Iruka Sensei.

Av Linn - 27 mars 2013 07:54

Morron, morron! Nu på morron har det inte hänt så mycket. Just nu sitter jag i skolan och väntar på att Wilma ska komma, samtidigt som jag läser. (Yeah  ) Det är riktigt kul! (Säger vi). Aa, men nu ska jag forstätta läsa för det är så spännande!   Så ni får ha det bra så syns vi kanske senare idag!

    /Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards