louplinn

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Linn - 26 mars 2013 20:35

Hejhej alla coola! B-) . Idag var det en awsome dag! Först så följde jag med Wilma hem, sen så åkte vi hem till mig och vi klädde ut oss till några karaktärer från Naruto! Jag trodde att jag såg coolare ut än vad jag egentligen gjorde... (för jag var utklädd till en JÄTTECOOL karaktär!!!). Han heter Sasuke ( uttalas Såskej) och Wilma till Iruka Sensei. Men min karaktär har kort, svart och ganska så typ "upp-piffat" hår eller vad man ska säga! XD . Sen så har ju jag långt, blont hår! XD . Men det blev som det blev. Det kommer kanske ut bilder på min eller Wilmas blogg nån gång. Nu vill vi båda träna judo för man får kalla sin lärare för sensei!!! :-D . Då jag har inte läst typ nåt idag... Men nu ska jag göra det så ni får söva gött och drömma sött så hörs vi (tror jag) imorron!
/Linn :-)

Av Linn - 26 mars 2013 07:54

Hej allihopa! Jag vet att jag inte bloggat så mycket de senaste dagarna men jag har bara läst! Det var allt jag hade att säga er och vi får se om jag hinner blogga senare idag om jag inte läser! Ha det gött!

   /Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards