louplinn

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Linn - 20 mars 2013 19:12

Det är svart om natten
Då kommer gråben fram
Tassar runt i mörkret
På jakt efter den rätte

Vet inte varför men jag gillar denna dikten. PS! Jag suger på att rita! XD
/Linn :-)

Av Linn - 20 mars 2013 19:06

Hej igen! Jag har skuldkännslor för att jag inte bloggade igår så det kommer lite bilder nu.
/Linn :-)
Bild 1: Fyra bilder som jag vart nöjd med! :-D
Bild 2: Några roliga ihopsatta djur! :-D

Av Linn - 20 mars 2013 17:43

Tjenare igen! Nyss när jag letade ritpapper till dikterna så hittade jag skolaarbeten från förra året! Däribland dessa!
/Linn :-)
Bild 1. En mangolas (tror jag det heter) som jag en gång i tiden fick av en speciell vän! :-) <3 Du får gärna höra av dig när du sett detta!
Bild 2: Några bilder som jag gjorde (men jag fick lite hjälp på nån av bilderna!) :-D

Av Linn - 20 mars 2013 16:38

Hej alla sköna! Som ni ser i rubriken så är jag på G för matteprovet på tidag! Både idag och igår så jobbade jag gärnet på mattelektionen! Fast jag räckte upo handen, läraren ställer framför katedern och kollar ut över klassen. Sen så går hon till 6-7 andra före mig bara för att de ropar! x-( . Så fick jag sitta i 20 min...
Idag på svenskan så skrev vi dikter och det var jättekul! När man kom på nåt att skriva om så flöt det bara på! Orden liksom kom till en! Jag kan skriva några sen.
Min och Wilmas hårdträning börjar verkligen ge resultat, för min del i alla fall! :-D .
Annars så hade jag inget mer att skriva till er så ni får vara tålmodeiga och vänta på nästa inlägg!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards