louplinn

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Linn - 9 mars 2013 22:28

Just det! En till sak! Om folk nu ska vara så dömmande så varför dömmde dem inte Louise Hoffsten för sin sjukdom då? Jaja, nu ska jag njuta av en blåbärsmunk och cola och sura lite till.
/Linn x-(

Av Linn - 9 mars 2013 22:09

Då var vi körda i Euorvision då!!! Om Europa hade gett Yohio 34 poäng till så hade han ju vunnit! Men tack Sverige för att vi gav honom mest poäng!!! Fast det känns lite som om Europa dömde honom efter utseendet... :-\ isåfall så var det j*vligt taskigt! :'( . Man kan ju titta här i Sverige hur folk dömmer honom bara här... FAST han var ju bäst enligt mig iallafall! Sen så grattade han ju Robin också och man såg på honom att han visste att han inte skulle vinna... Men ändå! <3 U Yohio! Hur som helst så ska jag nu kolla på "Andar finns dem". Hörs kanske!
/Linn >:(

Av Linn - 9 mars 2013 11:11

Jaha, hej. Just nu sitter jag lite besviken för spelet buggade upp sig när jag skulle göra en viktig quest så jag slutade spela. Så nu övergår jag till data och The Sims 3 Kvällsnöjen istället. Jaha, det var allt jag hade att säga så vi synes!
/Linn :-)

Av Linn - 9 mars 2013 09:49

Mums på er! Just nu ska jag spela Skyrim, äta Pringles och dricka Capri-Sonne! <3 . Skyrim Theme Song eller vad man ska kalla den rekomonderas! Det här är det andra inlägget för idag och jag vet inte nåt mer att skriva utom att jag har nu sovit. ^¿^ . Nu har jag inget mera att säga! Hörs!
/Linn :-)
Kanske inte världens bästa blid men den får duga! :-D det är riktigt gött!

Av Linn - 9 mars 2013 00:13

Go' morron på er! Nu bloggar jag idag, precis som jag lovade ^¿^ .Det känns som om detta är det första blogginlägget i Sverige idag med tanke på klockan... Den är liksom kvart över tolv på morron... Men jag bloggar mera idag efter att jag sovit... 3: . Ska lägga mig nu! Byebye!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards