louplinn

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Linn - 3 mars 2013 23:22

Heej! Som nk ser i rubriken så fryser jag ganska mycket... Jag ligger i sängen omsvept i filtar, pyamas och jättesköna sockor på men ändå... Jag borde nog sova nu för klockan närmar sig midnatt! Så söv gött och dröm sött! Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 3 mars 2013 21:57

Go' kväller på er! Jag har nyss målat naglarna(igen? Det måste va nåt fel på mig!) och det är dem som är på bilden. Jag målade inte tummen. Men jag tycker att färgen är fin fast den är skrikande tycker jag. :-/ Hur som helst. I morron ska jag till optikern och kolla ögonen. Det bli väl nåt inlägg både före och efter. Idag så spelade jag Minecraft på min brors data och det var kul. Först så hittade jag nåt stort berg med lava på och en massa järn, kol, guld, rödsten, lapiz lazuli och säkert lite diamanter. På det andra sparat så red jag delfin mitt ut i havet och hittade ett litet skepp och ett höööööögt torn. Det höga tornet var ca 10 våningar högt med ett järnmonster högst upp och två monsterspawners på varje våning samt en kista med sällsynta grejer på varje våning. Men så feg som jag är så hade jag ju på Peacefull 3-:Sen så måste det ha varit nån förbannelse eller nåt på skeppet för efter det så hittade jag en massa småskepp, några mellanstora, ett flygplansskepp typ(coolt B-)) och två öar med glömda och gömda skepp i. På toppen av öarna va det ett kryss som jag grävde i mitten på. Då kom det fram lite sällsynta block. Sen så spawnade jag i ett stort hus typ, jättestort där det stod vilka som gjort vad på minecraft, sen på ett annat spara hittade jag det igen. Ni fattade kanske inte mycket men... :-/ skit samma! Jag vet inte vad jag ska göra nu... Jag hittar väl på nåt, läser kanske lite bloggar. Men vi hörs senare ikväll kanske. Bye!
/Linn :-)

Av Linn - 3 mars 2013 19:33

Idag fyller en av världens bästa vän år! Grattis Wilma!!!! :-D.
Wilma är en go' vän som kan allt om musik(särskilt The BeatlesXD) och som är en grymmt skön gamer! Detta inlägg är till dig Wilma, på din födelsedag! Grattis din lilla....uhm....din lilla chokladbit!(hahahaXD).
Happy Birthday*stavninga, I know* Wilma!!!!
/Linn :-)
Sista bilden! Chokladbit!!! Hahaha!!!! :-D XD

Av Linn - 3 mars 2013 15:46

Goddag på er! Idag har jag inte gjort något särskilt, bara spelat på mobilen men snart ska jag få spela minecraft på min brors data!!!! Han har ett jätteroligt mod som imte jag kan ha på min data... >_>. Men det ska bli kul. Jag kom just på att det är skola imorron... Nej men vänta! Det är det ju inte!!!! Det är ju sportlov!!!! :-D. Fast man vill inte att dagarna ska gå för då kommer skolan närmare och närmare... Men sen går vi två veckor sen så är det påsklov! Men de är så nära inpå varran...:-/. Men just nu så har jag inget mer att säga så vi höres senare!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards