louplinn

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Linn - 1 mars 2013 22:17

Tjenare på er! För ca en timme sen kom jag hem från discot. Det var jättekul! :-D. Jag läste nyss ut svenskaboken "Jag saknar dig, jag saknar dig!". Den var ganska bra och vi ska titta på filmen efter lovet. Om någon har sett den så kommentera eller fråga gärna hur den var. Idag hade vi franskaprov och jag tror att det gick ganska bra för mig. Det känns som jag inte riktigt fattat det med sportlov för det känns som om det bara är helg men vi är lediga i nio dagar! Fy vaf sköönt! B-). Annars så har det väl inte hänt så mycket... Just det! Vi var ju inne på en djuraffär idag för mamma skulle köpa fiskar. Ellrr ja... Djuraffär, de har fiskar, hamstrar och en hårspindel. Ursh vad den är äcklig!!! XP. Men annars var det jätrbra. Jag har inget mer att skriva för tillfållet så om vi inte hörs: söv gött ich dröm sött!
Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 1 mars 2013 19:02

Hej! Nu sitter jag på disco!!!! :-D :-D :-D med Elin!!! Det är jättekul! Just nu så har jag inget mer att säga så vi hörs senarr ikväll!!!!!
/Linn :-)

Av Linn - 1 mars 2013 15:24

Hej! Som ni ser i rubriken så är det nu sportlov!!!!! :-D (yeay-yeah! B-)) idag har nog inget särskilt hänt i så fall så skriver jag om det senare. Jo en sak! Idag på biologin fick se en film om hur insekter gör för att överleva och hur de gör för att föröka sig. Det var väldigt intressant faktiskt! Vissa skalbaggar klättrade upp för träd för att hitta en hona och om två hanar möttes så slängde de ner varandra för träden men det är lungt! Deras skal var jättehårt så de gjorde inte illa sig. Sen så va det om myror som odlade svamp. Nu måstr jag sluta för vi ska in på en djuraffär!!!!! :-D
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards