louplinn

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Linn - 4 mars 2013 23:00

Hej, jag är jättetrött så detta inlägg blir jättekort. I morron fyller morfar år så jag kan kanske inte blogga så mycket då. Så söv gött och dröm sött! Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 4 mars 2013 22:58

Hej, jag är jättetrött så detta inlägg blir jättekort. I morron fyller morfar år så jag kommer kanske inte blogga så mycket då. Det var allt jag hade att säga så söv gött och dröm sött!
/Linn :-)

Av Linn - 4 mars 2013 22:03

Tjo, fy vad jag är störd på att bilder misslyckas med att laddas upp men det får ni överleva med. Jag kanske testar ladda upp dem igen senare. See ya' all!
/Linn :-)

Av Linn - 4 mars 2013 20:58

Tjohej leverpastej(uch!XP)! Som det står i rubriken(det börjar bli lite tjatigt nu tycker jag) så ser ni att jag har gjort en ny omröstning. Har en på G(fast den är klar) så kommentera om ni vill veta vad det handlar om. Hur som helst, den nya omröstningen handlar om vad jag ska ha mer av, eller vad ni vill att jag ska ha mera av på denna blogg. Rösta gärna så gör jag mitt bästa för att uppfylla kraven. ^¿^
Snart så ska jag titta på "Det okända". Jag tittar på mycket sådana program när allt faller på plats i huvudet(fast det gör det inte så sällan). :-D Idag var det "Hemsökta hus" också men det orkade jag inte kolla på. Nu börjar programmet snart så vi syns och jag lovar att blogga mera ikväll!
/Linn :-)
Bimd 1: Jag var baa tvungen att testa ta en kort i spegeln! :-D
Bild 2:Såhär låg våran katt Klint idag. Det var nog lite barmt. :-)
Bild 3:Det är min katt Rose! <3

Av Linn - 4 mars 2013 16:50

Här är min ide'! Jag kom på den själv! Visst är jag duktig? :-D
Kommentera för tårta
Fråga för rostad lök
/Linn :-)

Av Linn - 4 mars 2013 14:12

Heeeeeeej på er! Som ni ser i rubriken så har jag en ny bloggide' men den kommer upp senare. Hos optikern gick det väl bra men vi kom fram till att jag såg lite bättre med vänster öga. Så jag ska få nya glas för över 2 000!!!! Det var jättedyrt tycker jag! Bara för ett par nya glas! Suck... Just nu sitter jag och spelar på mobilen och har tråkigt så kommentera nåt att bygga på Minecraft! Har inget mer att säga just nu så vi höres!
/Linn :-)

Av Linn - 4 mars 2013 10:43

Morron på er! Som ni ser på rubriken så har jag sovit med flätor inatt. Bilden vart ganska så mysko men ni ser iallafall hur det blev. Vad har jag för planer idag då? Jo, kanske spela Skyrim och Minecraft samt göra läxorna vi fått. Det är jättemånga fast det är lov! I kemi ska jag skriva om flygets histora för min grupp hamnade ju bakom för varmluftsballongen, läsa ut boken "Jag saknar dig, jag saknar dig!"
fast det har jag redan gjort, vi ska plugga på ett häfte för vi ska ha musikprov om två veckor tror jag att drt var, sen i SO ska vi skriva klart en uppsats om oss själva, ett helt A4 papper i storlek 14(det är på dator) och sen så ska vi plugga på franskan men det var frivilligt. Fattar ni nu? Det är ju sportlov!!! Då ska man inte behöva jobba! Oj då! Nu måste jag sluta för nu ska vi in hos opyikern! Ha det gött!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards