louplinn

Alla inlägg under mars 2013

Av Linn - 8 mars 2013 20:49

Hej hörrni! Jag haf inte bloggat något idag för jag har varit med en kompis sen så har jac ätit och spelat The Sims 3 Kvällsnöjen och nu ska jag upp och spela Skyrim och äta godis. Annars så har jag inget mer att säga utom att "Maximal söthet 1" nu kommer med detta inlägg! :-D . Happy? Kommentera vad ni tycker men nu ska jag spela lite Skyrim på morfars X-box 360(fast vi har det hemma hos oss). Så vi syns nog senare!
/Linn :-)

Av Linn - 7 mars 2013 20:06

Här är bilderna till förra inlägget!
/Linn :-)

Av Linn - 7 mars 2013 19:10

Kväller på er! Sorry för att jag inte bloggat tidigare idag men jag har varit med grymmaste Wilma och vi gjorde en till film(eller egentligen 3). Sen så har man ju Wilma som är världens bästa redigerare! :-D. Just det, sorry för att filmen inte kom upp men en film som man ska ladda upp får högst vara 10 min och våran var 14. Vi testade snabbspola x2 men då försvann ljudet. Tipsa om hur vi ska lägga ut den eller hur vi ska fixa det om ni vill se filmen!(Rekomonderas) för filmen vart mycket bättre än jag trodde! :-D . Men den andra kommer väl upp + 2 specialare. Jag ska alldeles strax städa åt mina marsvin och efter det ska jag spela Skyrim<3. Just det! Jag fixade över lite bilder från datan till mobilen så jag tänkte göra en lite spescialare "Maximal söthet" då jag gör kollage med söta djur. Låter det bra? Nu måste jag sluta! Byebye!
/Linn :-)
1. Lite bilder från idag.
2.Slendergirlsen
3.Bilzer på Vilda som jag lovade. :-)

Av Linn - 7 mars 2013 09:05

Go' mören på er! Just nu sitter jag i bilen på väg till Bollnäs för mamma ska dit. Så släpper pappa av mig hos Wilma på väger hem! :-D . Fy vad jobbigt det var att behöva gå upp kl 8! XP . Nu på morronen så har jag och min bror lekt med Vilda och det kommer kanske upp bilder senare! Om jag kunde ladda upp en film med mobilen så skulle jag det. :-P . Just nu har jag inget mer att säga förutom att jag ska lyssna på denns låt:

"***** ******
Soaring through the stars
Delivering the rainbows all around the world
***** *******
Shining in the night
Smiles and hugs forever, all around the world
So pure of heart
And strong of mind
So true of aime, with its marshmallow-laser, marshmallow-laser
*Refreng*"
bra låt va? Jag hittade lyrics för ett tag sen så jag lärde mg låten. Jag är så barnslig! XD . Hur som helst så den första som kommenterar vilken låt det är vinner. Priset är hemligt! Förresten så visste jag inte hur man stavde "aime" så det fick bli så(betyder även gillar på franska). Nu har jag inget mer att säga så vi syns!
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 23:26

Hej alla trötta!(det är jag iallafall). Ja, som ni ser rubriken så klarade jag det, eller...(jag skulle blogga varje timme mellan 11-12 till 11-12 på natten för er som inte visste det). Det är upp till er om den där timmen mellan 3 och 4. Men jag hade som sagt ett skäl! Så kommentera om ni tyckte att jag gjorde det! Jag rekomonderar detta till andra som vill att tiden ska gå fort! Dagen har gått jättefort(fast det kan ju bero på att jag var med Wilma)! Åh fy sjutton vad trött jag är... Sedan förra inlägget har jag bara spelat Dragon Village på mobilen. Det är ett spel som jag rekomonderar! Det är jättekul, för min del iallafall! Omröstningen är ju klar och den handlar om att NI ska rösta vem ni tror vinner eller den ni hoppas ska vinna mello. De som svarat rätt får ställa en fråga som jag ska svara på i ett inlägg! Vilken fråga som helst! Så gissa på! PS! Bara tre röster per person och det är helt gratis att rösta! Nu har jag inget mer att säga för idag(inte undra på) så ni får söva gött och drömma sött! Bonne nuit!
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 22:46

Heej på er! Aa, detta är nu det näst sista inlägget för idag. Det har inte hänt så mycket. Jag har ätit en apelsin sen så har jag spelat Dragon Village på mobilen och läst några bloggar. Just nu sitter jag i sängen och gosar med Rose. Det är jätteskönt men jag måste snart hoppa ur den sköna sängen och gå på toan 3-:.. Det hände en mysko sak igår men jag tror inte jag vill berätta det nu för då vågar jag inte gå på toan sen(vilket verkligen behövs... 3-: ) Men det var allt jag hade att säga just nu så får ni ha det bra så ska jag gå på toan. XD
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 21:51

Goder afton! Min fantastiske och modigaste(med tanke på det som hände när vi lade ut lappar, eller hur Wilma?) Wilma redigerade klart filmen efter några timmar. Bra Wilma! Och imorron ska jag få se den! Åh så jag längtar! Jag vill se den nu! Just det! Om ni vet någon bra challange så kommentera eller fråga gärna så kan det hända att jag gör den(beroende på vad man ska göra, typ Salt and Ice Cube challange, Wilma:-X?). Men annars så var det inget mer! Good bye!
/Linn :-)

Av Linn - 6 mars 2013 20:59

Heej, jag har inget att skriva så bye!
/Linn :-)

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards