louplinn

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Linn - 15 juli 2014 18:16

Hejhej på er! Jag veeeet att jag inte bloggade igår, förlåt! X'(. Min kompis Erika ringde efter typ halva dagen och undrade om jag ville bada (vilket vi också gjorde, det var jätteskönt i vattnet! :'D <3 ). Det blev även bestämt att vi skulle sova ute i tält hemma hos henne :D.
Så vi fixade iordning tältet och spelade sen Mariokart/cart... Eller hur man nu stavar XD innan vi kröp in i tältet (det hade regnat så min väska med saker som låg ute på gräsmattan var blöt...). In i tältet tog vi med oss en iPad så tittade vi på en av mina barndomasfilmer - Spirit och bara för att vu båda älskade det när vi var små - Winx Club, hahaha XD.
Jag bloggade inget efteråt för klockan var 2 och jag var trött (yay, det börjar regna...).
Sen jag kom hem så har jag suttit på datan och spelat ett pokemonhack (Victory Fire) och fångade lite legendariska pokemon X3. Det tar ett tag med det går ^ ^.
Sen så har jag och Alex (lillebror) spelat Minecraft i några timmar.
Mer har jag inte gjort så jag tror inte jag har nåt mer att säga, men då får vi synas senare ikväll!
/Linn d^ ^b

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards