louplinn

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Linn - 26 december 2013 23:27

Hej på er! Jag skulle ha bloggat tidigare men jag har haft för roligt (fast blogga är också kul, annars skulle jag väl inte göra det? (: ). Dagen började med att jag tittade på när min lillebror spelade Skyrim. Därefter åkte hela familjen till en mindre stad i närheten och min storebror köpte Minecraft till X-BOX 360! :D Äntligen kan vi spela tillsammans mina brorsor och jag! Så det är vad jag gjort typ hela dagen. Vi har byggt ett finfint hus på tre våningar, mina bröder jobbar i gruvan på dagarna medan jag gör lite vad som helst, utforskar området på vår karta, fixar saker att laga mat av och choppar ved <^ ^>. Det är jättekul! :D. Sen så såg jag på när min storebror spelade Assassins Creed 4 *stavning?* som han köpte igår och det påminner mig om ett älskat spel och även mitt barndoms-spel, Prince of Persia - The Sands of Time som det även blivit en film av (:

Det känns så coolt att ens barndoms-spel blev till en film! :D Fast det är samma som har gjort Assassins Creed så... XD

Just det! Vet ni vad? Dan före julafton var jag och Wilma och julhandlade och då köpte hon ett Prince of Persia-spel åt mig och gissa om jag blev glad!!! Det är jättekul och inte lika svårt som 2:a och 3:e spelen i serien, tack så mycket Wilma!! :DDD

Jag märkte idag att en blogg är som en dagbok för när jag kollade igenom gamla inlägg så stod det saker som jag inte kom ihåg! Och datum på det! :D

Och just det!!!!! Idag när vi var inne på Elgiganten så visade min storebror mig en film han hittade så jag tog den och sprang direkt till mamma.

"Måste ha! Måste ha! Måste ha!!!!" sa jag jätteuppspelt XD men jag kunde inte vara lugn för vet ni varför?!!!

DET VAR DE 11 FÖRSTA EPISODERNA AV "DRAGONS - RIDERS OF BERK", HALVA FÖRSTA SÄSONGEN AV DRAKTRÄNAREN-PROGRAMMEN SOM MAN INTE KAN LADDA NER PÅ INTERNET!!!!!! OCH JAG FICK DEN!!!!!!!!!!!!! Fast som vanligt så låter det jättekonstigt på svenska... (fast det fanns engelskt tal till min räddning). De hade översatt "RIDERS OF BERK" till "DRAKRYTTARNA AV DRÄGGÖ" vilket bara låter helt hysteriskt!! XD XD XD

Igår började jag läsa en yaoimanga men det fanns bara två kapitel... Fast den var bra, hoppas att den fortfarande är igång, den handlar om en kille som blir ihop med en vampyr (som kan vara jättesöt!) och det händer inte så mycket mer menmen XD Fast jag kommer inte ihåg vad den heter... Om någon undrar så kan ni fråga så får ni svar :)

Nu fick jag lust att skriva yaoi också....

Btw, på Minecraft idag så skaffade jag mig två hundar, den ena skulle heta Ticktass (en av mina OC:s, OC = Own Character) men det slutade upp med Berwald (förvånade XD) och den ena fick då heta Tino <^ ^>. Fast av någon anledning vill han inte gå in i hundkojan så man måste knuffa in honom... Min lillebrors hund heter Kalle XD. Annars så vet jag inte vad jag ska säga... Jag är uttråkad så jag ska kanske göra en såndär "100 frågor att svara på"-grej. Om vi inte syns så hejdå för idag! :D 

     /Linn <^ ^>

Presentation


Hej! Jag heter Linn och är 15 år. Jag gillar djur, att knäppa kort, läsa och att vara med kompisar och jag är beroende av manga och animeserien Shaman King, särskilt en karaktär vid namn Lyserg Diethel. Please enjoy! :D

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill DU se mer av här på min blogg? ;-)
 Inlägg
 Bilder
 Videos
 Omröstningar
 Kompis-bloggning
 Storys (om nån vill?)
 Länkar till vidoes på Youtube mm
 Tips på spel, filmer, böcker mm
 Berwal (kunde inte låta bli XD)
 Djur-relaterade inlägg, bilder mm
 Yaoi
 Yuri (helst inte tack)
 AMV:s kanske?
 Annat (i så fall vad?)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards